Det ble badetur i dag

 

God kveld i pinsa! 

 

Sjekk det kule bildet da.. Hva man finner inne i en solbrille! 💛 Ut på tur med Bøttehatter eller var det bare..en bøttehatt?? Har faktisk kjøpt meg en til også, men den får jeg vise i et annet innlegg! 💛

 

 

Det seiles, sikkert en regatta…kanskje kongen er med? 

 

 

Nydelig dag for å ta en padletur! 

 

 

Været var flott i dag, så tenkte jeg får gå meg en tur og ta med sekk og badetøy og komme meg til sjøen og jeg angrer ikke! Deilig tur og vær og badevannet var også kjekt! Ikke så kaldt som jeg trodde..Det hang et termometer på badetrappa der og det viste 18 grader, men så varmt var det ikke tror jeg! Kanskje 16 -17 grader! Jippi, jeg har badet i år!!! Det er alltid spennende nå det første badet blir for sesongen, i år 5. juni! Kanskje sent til å være meg, men mai har ikke vært varm! 

 

 

I år er det masse myrull å se…de er så fine! Får se om jeg får plukket med meg litt en dag! Ganske fullt her inne med blomster fra hagen og bursdagsblomster og masse strå også! Men kan alltids få plass til en vase til et sted…

 

 

💛 S 💛 O 💛 M 💛 M 💛 E 💛 R 💛

33 kommentarer

Siste innlegg