Det ble bad i dag også

 

God ettermiddag! Her må det jobbes på for å få klikk, ligger langt nede i sumpen og der liker jeg meg IKKE! Jeg har vært på badetur i flere timer. Ikke så fryktelig mange ute og badet i dag. Hvorfor skjønner jeg ikke??? Vannet er helt nydelig og tempen i lufta er over 20 grader og sol og sol hele dagen! På veien hjemover plukket jeg lyng til den nye Englevasen min! Den kjøpte jeg her: Titt innom så ser du: jeg har handlet på markedet 

 

 

 

Helt nydelig dag! Nå må jeg kjøre en tur ut til mamma og hjelpe henne litt! Får lage meg middag senere i kveld. Rekker ikke før jeg drar! Nyt lørdagen og kos deg masse! Flere bilder fra i går her: Oslo er en fin by

 

S e n s o m m e r

6 kommentarer
    1. nydelig vase ,slkulle hentet meg litt lyng jeg også ,nå har jeg silkeblomster i vasen hi hi .
      Bade ,nei her er det høst 13+ ute nå ,var fint når sola skinte men ikke badevær nei :=)ja skal du klatre på blogglista må du ha innlegg igjen ,har vært litt stille fra deg etter ferien

      1. Her er det så nydelig vær, Helt utrolig for en fin august.
        Dere hadde tidlig ammer og da var det kaldt her…Så har vel snudd opp ned da!
        Jepp, har ikke vært flak med bloggen i det siste. Ble litt lei!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg