Det årnær sæ i Fredriksta’

Ille glad i byen. Det har blitt et sted som folk vil besøke nå. Vi har elva, flotte bryggepromenaden, fin gågate, gratis ferjer. Gamlebyen. Kort vei til skjærgården. Vi liker oss her vi….

Koser oss, masse steder å spise ute. For noen år tilbake var det nesten bare kebabsjapper. Nå er det kule steder. Elsker også å spise ute og kose meg. Nyte livet. Men jeg går alltid tidlig hjem..reke rundt i byen om natta er jeg ferdig med. …

Men liker å rusle rundt. Ta litt bilder…se på folk. Preke som vi sier. Snakke med noen vi kjenner. Og jeg kjenner masse folk. Så blir mye preking….hehe…

Jeg måtte til byen i dag, kjøpte litt mer av det garnet jeg fikk til jul. Skal strikke et skjørt…..legger ut etterpå eller i morgen. Har akkurat begynt det blir fint. Tror jeg…

Men i dag orket jeg ikke ikke tusle rundt så mye, influensa sitter i og har ikke krefter…drittsykdom. Men bedre, litt bedre for hver dag…snart hatt denne dritten i 14 dager. Holdt deg frisk du eller?  #fredrikstad #preke #restaurant #promenaden #elv

4 kommentarer
    1. Tusen takk for en ”prekerunde” 😀 Kjempeherlig 🙂 Håper formen din stiger mot de store høyder, sakte men sikkert. Fikk akkurat satt med meg ned med pc… Har bekrefta 100 ganger at jeg ikke er en robot til blogg.no. Men de gir seg ikke.. jeg ER det.. så greit å få passe påskrevet 😛 Gode tanker 🙂 Blir ikke innlegg fra meg på denne måten……,,jepp,, må bekrefte robotstatus også.. før jeg får lagt ut dette,….

    2. Jeg har vært i Frækasta nien ganger, og jeg er så enig med deg. Det er en flott by, som har mye fint å tilby. Kommer tilbake npr det blir litt varmere i været 😊

      1. Herlig, da må vi treffes. For her er det masse fint å titte på og gjøre….og sitte ved promenaden å spise litt er så hyggelig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg