Den hvite måneden

 

God kvelden! En hvit måned er ikke dumt inni mellom….hehe…

 

 

Busker med hvite “snøballer”

 

 

Som snø…

 

 

Og her er Solliv på tur i den hvite måneden sin. Ikke akkurat sånn helt da… Hvit måned betyr å være uten alkohol en måned. Men sånt tenker jeg egentlig ikke på. Er så forsiktig med alkohol så der trenger jeg ikke at en måned skal styre meg!  Her ble det hvit måned på grunn av mange bilder med hvite motiver! <3 Forrige innlegg finner du her: Søndagen 

 

God kveld i stua di!

10 kommentarer
    1. Hmmm – tror nok min hvite måned blir å se på omtrent som din….! Jeg drikker sjelden annet enn et glass rødvin eller to på fredag og/eller lørdag…..! Så det hvite får jeg finne ute som du! Kule bilder og et bra innlegg. Klem <3

      1. Tusen takk, der er vi helt like! Du får finne din hvite måned også 🙂
        Litt artig vinkling på noe som andre ser på som slitsomt, hehe….Takker og klem.

    2. God kveld i stua 😀 Ja der ble det hvitt 😀 Enda godt det ikke var skiføre det var snakk om 😀 Ha en flott uke når den dukker opp 🙂 Klem

      1. Tusen takk, skiføre var det ikke og det er jeg glad for altså! For håpe det ikke kommer noe med det første heller! Fin dag da…Klem 🙂

    3. Enig med deg. Der trenger heller ikke jeg noen måned som styrer meg…… Drikker sjelden alkohol 😀

      Ønsker deg en god mandag!

      klem

    4. Så fint og hvitt.November er for meg symbolisert med hvitt og grønt. Alkohol tenker jeg sjelden på hverken i denne måneden eller andre. Jeg klarer meg fint uten det, om jeg vil. Men hvitt er lys det, og et trenger vi i disse tider. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg