Den grå dagen

Hei igjen….

Alt bra her 😀 Men ute er det grått.

Men bak grå skyer og regn finner vi fargene. Bare noen ganger gjemmer de seg litt for oss….

Jeg dura til til byen i dag for å sikre meg billett til Obos på Månen..Konsertbillett til Månefestivalen som er i juli. Var bare 400 igjen og de gikk først til OBOS medlemmer. Resten ble lagt ut på nett i dag. Men det det var håpløst å komme inn og kjøpe. Sikkert halve Fredrikstad som satt på nettet samtidig.

Så jeg kom på en glup ide..jeg prøver kinoen. De ordner det meste. Og dama fixa det hun 😀 OBOS i Fredrikstad hadde bare en plakat på døra…Billetter får du tak i på obos.no.

Hjalp jo ikke meg no…

Dette var bare en til den ene kvelden da. Månefestivalen starter egentlig dagen etter OBOS på Månen…Der er det masse ledig. Det salget har ikke startet for fullt enda. Der har jeg god tid.

Så grå dag for øynene og hodet…….Men ikke for sjelen ❤️

#månefestivalen

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg