Den fargeløse dagen…

Hei alle sammen der ute…

Håper du har sett litt farger i dag? I dag synes jeg det har vært en litt tam dag.. Først jobb. Og før jeg dro på jobb masse måking kl. 0700. Det var helt grusomt med snø det har kommet. Tung våt snø. Stor hard kant ut mot veien der brøytebilen hadde kjørt.

Etter jobb gikk jeg tur. Ingenting av farger eller lekenhet å se…rett og slett ikke noe… Og jeg gikk langt,  nesten 7 kilometer på veier som nesten ikke gikk ann å gå på…frossen sørpe…Hmmm..

Bildet her tok jeg i går…Da var det ganske fint før gugga fra himmelen kom ned. Ny lue og ny anorakk. Ble jo kjekt det da…

Deilig med litt farger!

Og disse kunstige blomstene tok jeg hos frisørdama mi i går..

Nå gleda jeg dere bittelitt….kos dere..Skal ta meg en rosinbolle jeg nå..

Solliv ❤️

#blogg #blomster #solliv

10 kommentarer
    1. Jøss,, er dere i ferd med å snø ned der? Kommer faktisk litt melisdryss her i dag..men holder seg kaldt og godt ser det ut til 😀 Flott du var i nytt antrekk 🙂 Ta det nå pent med snøen.. ikke akkurat det letteste å bale med kun med handmakt 🙂

      1. Tusen takk. Masse sne kom i går kveld og natt. Helt håpløst å måke.. Dette var tungt. Nå var det så fint her og fint skiføre.. Så ble det sånn.. Tråkig… Koselig med litt farger.

    2. Ja, når det er så mye hvitt, og dagen er litt grå, så virker det fargeløst, ingen tvil om det. Men da er det bra at du lyser opp bildet. For det var freshe og fine farger til deg ♥

      Kos deg med rosinbollen 🙂

      Klem

    3. godt du har fine farger på tøyet ditt da :=) og vakre blomster ,dei har iallefall farge :=) her har himmelen vært så blå som det går ann å bli ,så det har vært en skikkelig fargerik dag hos meg

      1. Tusen takk… Deilig med blå blå himmel… Vakreste mot det hvite… Herlig.. Ble farger hos meg med klær og blomster når naturen var grå..

    4. Så flott lue og anorak..Så nesten ut som fargen jeg fikk på anoraken til jul..men jeg bytta..til større størrelse og da hadde de ikke den fargen..men en litt dypere grønn…Det passet meg bra..for med hunder på slep..blir jeg fort litt møkkete….hihihi..Men du frisket jo opp du da…med dine farger! I dag fant jeg litt farger og himmelen var sånn ubestemmmelig litt sol og litt skyer…Ha en god kveld!

      1. Tusen takk.. Fine farger. Litt vår synes jeg. Ganske trange disse anorakkene.over hodet og sånn.. Bra det var litt farger hos deg… I dag var alt grått og håpløst her.. Tråkig vær.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg