Den blå mandagen ble rosa

Det var en blåmandag i dag.. Rett og slett sliten langt inn i benmargen. Hadde ikke lyst til å stå opp i det hele tatt. Men opp må man jo. Jobb og arbeidsoppgaver venter. Hodepine og uvel og trøtt og sliten…

Men kom meg gjennom dagen med et nødskrik.. Fikk vært innom mamma på dagsenteret. Hun spilte bowling. Så leta jeg etter noe  på Biltema som jeg ikke fant. Og han jeg spurte om hjelp… Hadde enda en større blå…. Mandag enn meg.

Innom nabo med resten av kaka fra konfirmasjon. Det gjorde dagen hans super i hvertfall… Nå gått tur og sett etter rosa blomster…

Da ble dagen Rosa. Men ikke på en rosa sky…

dav
dav
dav
6 kommentarer
      1. Ja ble deilig å gå tur… Hvilt på sofa i flere timer før det… Veldig mange mennesker passer dårlig for meg og min hørsel… Men slike dager må man jo stille opp. Dro hjemmefra 0945 og var hjemme 2030…og det var torden og lyn på natta og lummert til langt på dagen… Bedre nå jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg