De vakreste farger

 

Jeg feirer og feirer..

 

Sånn er det å fylle år, det detter inn gaver 🌺 Kjempekoselig altså..Denne her var diger. Samme hvor mange bilder jeg tar, ute eller inne så får jeg ikke vist frem buketten på en så fin måte som jeg ønsker! Et stort glassfat, fylt med de de lekreste blomster + lakris/sjokolade – rosa så klart! Fra to gode venninner…

 

Flytter den litt rundt enda, for den tar stor plass og trenger å skinne for seg selv, så kommer til å sette buketten et sted så den skinner alene og ikke sammen med alt annet! Blir nesten som jula vet dere! Man må flytte litt rundt på ting til man er helt fornøyd! Men på bildene her så flyttet jeg fatet rundt for å ta bilder til bloggen!

 

Flere innlegg her: Shopping på ferja – Elsabeth Arden og Hjemme igjen

 

TUSEN TAKK

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg