Shopping på ferja – Elsabeth Arden

 

 

Det er jo så mange fristelser når man har BURSDAG Så travet rundt i alle butikkene på ferja, mer enn en gang altså! Både sammen med gutta og alene. 

 

Men jeg kjøper ikke for å kjøpe, og vil helst bruke det jeg kjøper. Nå er ikke jeg noe parfyme-glad person, men denne luktet bare nydelig. Og jeg elsker grønn te og sitron..Så denne ble med hjem + en diger krukke med krem til kroppen i samme merke. Altså GUL, dette finnes i den typiske grønne stilen også. Liker den også, men det holdt med en flaske synes jeg. Men det er billig om bord helt klart. Så får være litt ekstragave til meg selv. Selve turen var jo hovedgaven..💛

 

Jaja, må koste på seg litt når man blir 60 – kose seg litt…Det er nok hverdager i livet ellers. Men nå føler jeg at jeg har feiret bursdag i 5 dager til ende..Det har ringt på døra flere ganger i disse dagene og det er gaver og blomster og vin og ting og tang og gavekort og konsertbilletter og klær og te og sjokolade overalt…hehe..Skal ta bilder av en nydelig bukett som dukket opp i dag..Det vakreste jeg noen gang har sett..Moro å fylle år, når mennesker rundt meg er så utrolig snille…🥰

 

 

 

12 kommentarer
    1. Gratulerer med vel overstått 60-årsdag! 🥰 Lurt å passe på å kjøpe slikt på taxfree. 👍 Ikke så ofte man fyller rundt tall, så da er det koselig å feire litt ekstra! Ha en fin tirsdag! 🌺☀️

      1. Tusen takk, ja veldig kost med litt ekstra til seg selv.
        Man lever lenge på det. Jeg er jo den som handler veldig mye på Normal og da blir det stas
        å kunne kjøpe gode kremer og dufter 🌺 når man er på tur.

    2. Prisene har vel gått opp i taxfree butikkene også, så man kan vel ikke handle like mye der som før vil jeg tro. Gode dufter og kremer vil nok lønne seg vil jeg tro. Tror ikke jeg har hørt om den duften der, men Elisabeth Arden har flere behagelige dufter. Ha en fortsatt fin tirsdag, klems 🤗

      1. Takk, ikke sett den før jeg heller. Kanskje ganske ny.
        Vi synes prisene var billige, vi tittet også på priser i Tyskland og der var dobbelt og i Norge, enda 150 kroner pluss oppe på der
        igjen. Vet ikke på denne, men parfymen som sønnen min kjøpte. Veldig god pris.
        Ha en fin kveld, klem..

    3. Koselig med slike oppmerksomheter på runde dager. 😀
      Selv så hadde vi jo flyttet på landet, og her leveres ikke blomster, så det var lite gavedryss på 60 årsdagen 😄
      Men det ble jo middager med familien senere, og det er ekstra hyggelig. 🙂

      1. Takk takk, ja her detter det inn – Kråkerøy leverer…
        Veldig koselig og jeg lever lenge på disse dagene, det har skjedd så mye og man blir jo så glad. Klem..

    4. Elisabeth Arden har utrolig gode parfymer. Brukte en som het Red door. Nydelig duft. Nå har jeg slutta med parfyme. Hudpleie produkter bruker jeg. Men passer på å kjøpe når de er på tilbud.
      Klem

      1. Ja, deilig produkter dette. Jeg måtte passe på. Denne kostet 200.- på båten og 500.- i Norge.
        Sjekket pris et blad.
        Godt med litt
        gode kremer til huden – ha en fin kveld og klem kommer herfra meg 🥰
        Kos deg. med god bok! Herlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg