DDE i går

 

Festivalhelgen er over for denne gang. I går kveld tok jeg toget til Sarpsborg igjen, dagen før her: Festival på meg igjen I går ville jeg høre på DDE blant annet, det var flere artister før og etter. Jeg hørte også på Astrid S, men det var da DDE begynte at det ble liv altså..Så moro, så mye folk og for en god stemning!

 

Jeg stod ikke rett foran, men litt høyt og bak på siden. Det er atrium i denne parken. Veldig fint sted å ha festivaler – Så zoomet, så helt klare bilder blir det ikke. Men helt greit for mitt bruk. Jeg bruker de i blogg og på IG…Og etterpå går de rett inn i skyen! 🥰 Det er der og da opplevelsen for meg som teller. 

 

Dagen før hadde det jo vært litt lite folk på festivalen, men i går under DDE, stinn brakke altså. Veldig moro…Så bare en kjent person som jeg er på fornavn med og det var samferdselsminister Jon-Ivar. Han bor jo her i Fredrikstad og han kjenner jeg. Absolutt ingen andre kjente å se, men gikk helt fint! Jeg går for musikk og opplevelse og ikke for å prate med folk..Men er jo gøy når man treffer noen folk da og stopper opp og prater litt. Det tar jeg som bonus…💛

 

14 kommentarer
    1. Åååå – jeg er stoooor DDE-fan altså! Sååå moro at det var fullt trøkk! Har vært to ganger i Spektrum på DDE – heeelt konge! God klem <3

    2. Så kjempegøy å høre DDE da 😊 Skjønner godt at det ble liv da de sang 😊 De har jo allsangvennlig sanger som fenger.

      Svigermor sitt barndomshjem ligger et steinkast unna bilopphøggeriet til Bjarne Brøndbo.

      Ønsker deg en superfin søndags kveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Så artig å lese da! 🙂
        ..
        DDE er jo så bra band, så herlig musikk man blir glad av.
        Stor opplevelse dette og ta med seg. Klem herfra meg 🥰

      1. Der hadde du likt deg altså, utrolig gøy og for en stemning i mørket. Men folk som synger og danser og
        lys på telefonene…Flott opplevelse.

    3. Ja, der va d liv, rai, rai, tenker jeg! :)) Det er jo sååå gøy med konserter, å DDE er jo et flott band med mye god musikk. Så fint at du kosa deg med musikken.<3

      1. Tusen takk Wenche, ja – så gøy med konserter og høre på musikk på denne måten.
        Stemning og folk og ja dette er trivelig. DDE leverte så de susa ja og folk elsker dem!
        Fin kveld…

    4. Herlig med rai,rai på festival. DDE er det alltid topp stemning. Vært på to konserter med dem og topp opplevelse. En gang utendørs i Nordkjosbotn. Topp. Blir alltid stemning. Skjønner godt at du kosa deg, og fullt fortjent. Stor klem

      1. Tusen takk, dette var trivelig altså. Så moro med DDE og den flotte musikken som folk elsker.
        Det blir god stemning av slikt. Flott at du har nytt dem på konsert, skikkelig trivelig er det..
        Ønsker deg en fin kveld, kos deg masse 🌺 Nyt kveld og fin morgendag…Klemmer.

      1. I år altså, har jeg jeg vært en aktiv festivalgjenger, så gøy. Jeg har hørt så utrolig masse fin musikk
        og sett så mange flotte artister – både her og der. Moro..
        Får håpe det blir litt utover også, men da blir det vel mer konserter innendørs. Får følge med på Ticketmaster
        hva dem legger ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg