Dagens middagsvalg

 

Det middagsgreiene er ikke enkelt. Orker jo ikke styre altfor mye sånn på hverdagen når jeg holder på ute. Tatt frem malespannet igjen. Bruker opp det jeg har og da er det greit tenker jeg.  Spannet blir  tomt og kjøpe nytt spann i høst er ikke noe vits i. Men jeg må ha litt litt sånn terassebeis til veranda foran huset. Så da er det greit med fisk som steker seg selv i ovnen. Litt salat og ris til. Helt grei mat 🙂 og billig middag. 

 

Gått tur nå og pratet med flere naboer. Den store samtalen var jo dette kabelgreiene, titt HER 

Ikke så rart når hele feltet er fullt av gule kabler og store maskiner 🙂

 

Hva hadde du til middag da?

8 kommentarer
    1. Se der ja 😀 Ingen latsabb dag i dag heller 😀 Og helt grei middag. Her raska vi bare med oss en ferdiggrilla kylling når vi kom fra en laaaaang dag i Bodøbyen… 🙂

    2. deilig middag dette,vi har ofte kjøpt dette når vi har gått på cafe,det går ikke for min del lengre,jeg må ha glutenfri,heldigvis får en glutenfrie panerte fisker,men tror ikke jeg får det på cafeen :=) i dag ble det fiskekaker,kjøpte til mannen ,til meg kjøpte jeg en hysefile og lagde mine egne fiskekaker som er bra for min mage :=)

      1. Ja litt verre for deg nå med cafebesøk. Og riktig valg av mat. Men hørtes deilig ut den maten du lagde der. Hjemmelagde fiskekaker, nam nam..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg