Dagen derpå – GYLLENE TIDER

 

Sånn er det dagen derpå. Det var her i går det var konsert, på et jorde (parkeringsplass) på Kråkerøy.

Du finner innlegget om konserten HER – GT KONSERT I GÅR. 

Nå var veiene åpnet igjen. Og nesten bare dassane igjen. Og de var vel smekkfulle kan jeg tenke meg. Det som går inn skal ut igjen!

Jeg gikk forbi en voksen dame etter konserten. Hun satt på en asfaltkant. Jeg tenkte hun hvilte beina. Men hun var syk og veldig syk. Hun satt med en haug med oppkast foran seg. Trist å se. Men fort gjort, det kan bikke over ganske fort. Været var fint og kvelden ble lang. Det stod et par vakter rundt henne. Så jeg ville ikke blande meg opp i det. Hun ble nok sendt hjem med taxi så fort veien ble åpnet håper jeg. For hun kunne ikke ta vare på seg selv…

 

Og dere det er lørdag – ta vare på hverandre

 

 

 

 

Alle foto: Solliv – De 3 siste fra i går. Nr. 1 viser hvordan det så ut ved 1500 tiden i dag.

 

2 kommentarer
      1. Tusen takk, ja jeg skal ikke dømme noen. For dette kan skje den beste. Men desto viktigere å være sammen å ta vare på hverandre. Klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg