Sommartider hej hej

 

Sommartider, hej hej, sommartider
(Sommartider)
Jag känner det är nå’nting på gång
(Sommartider)
(Sommartider)
Kom och stanna ute natten lång
(Sommartider)
Snurra runt i en stad som glöder, som viskar: Bli min i natt
Sommartider hej hej sommartider
Ge mej din hunger, ge mej din hand
Ge mej allt du vill och allt du kan
Sommartider hej hej sommartider
Läppar mot läppar som tar mej i land,
som ger sommartider till varann
Sommar Sommar våt och het
(Sommartider)
(Sommartider)
Kom och lek en sommarlek
(Sommartider)
Lev ditt lev i den tid som brinner, som lockar: Stanna inatt…
Sommartider hej hej sommartider!
Ge mej din hunger, ge mej din hand
Ge mej allt du vill och allt du kan
Sommartider hej hej sommartider!
Läppar mot läppar, två hjärtan i brand,
som ger
Hei og god lørdag, i går var det fest her i Fredrikstad altså. Tenk at Gyllene Tider stakk innom her på sine avslutningsturne. Vi fikk vel sjokk alle som bor her. Kommer GT hit til byen. Folk hev seg rundt og booket billett. Dessverre så fikk jeg ikke tak i det da. Kunne solgt så masse mer. Men over 10.000 er vel det meste byen her kan ta imot. Så da jeg så det begynte å rigge til her på Kråkerøy. Så fant jeg fort ut at scenen var diger og ingen gjerder kunne dekke innsynet fra parken ved Høgskolen. Så da hadde jeg en plan. Bare å pakke mat og drikke og pledd. Og vet dere. Kunne ikke hatt bedre plass. Lyden var helt rå. Skjermene var digre og været var på plass. Bare til å nyte max disse 2 timene som konserten varte. Skjermet fra lyden fra fulle folk og støy.

 

 

Konserten ble avsluttet med Sommartider hej hej, Når vi två blir en og Når alle vännerne gått hem. Da gikk jeg hjem (syklet) med et smil om munnen. For en kveld…

 

LYKKE

18 kommentarer

Siste innlegg