Dag 5 – brus – utfordringen

God søndag….

 

Noen ganger er det greit å bruse med fjæra og være først eller best i klassen!

 

 

På jakt etter BRUS <3 Men er nok bestemt…Hadde kanskje vær bedre med bruspulver…Det er tungt å bære all denne brusen med hjem. Vi har jo vann i springen! 

 

 

Folk bærer og bærer….det blir aldri nok BRUS!

 

 

Og det bruser ganske høyt fra Akerselva! 

 

Dag 1 vær: HER OG dag 2 rot: HER OG dag 3 rev: HER OG dag 4 bukk: HER 

 

 

Da var jeg i mål med nr. 5 – Frodith sin utfordring – henger du med fortsatt…!

10 kommentarer
    1. Ja, brus er tung å bære, og likevel bærer vi. Da er det bedre med bruset i fossen, for det trenger ikke å bæres. Det er i fritt fall 🙂
      Fine søndagen til deg ♥

      1. Helt håpløst. Selv drikker jeg svært lite brus…Men kjøper meg et glass brus på restaurant. Det smaker. Men lenge siden jeg har spist ute. Kjøpte burger her om dagen og tok med hjem, da fulgte det med brus på menyen..Klem og fin fin søndag…

    2. Fin løsning her og ja, jeg henger så vidt med. Litt etter med den brusen. Sier som deg av det hadde vært enklere med det gammeldagse bruspulveret. Husker vi hadde det i brngebærsmak og det var jammen godt. Her drikkes det ikke mye brus, så jeg slipper å bære meg fordervet! Ha en fin søndag 🙂

      1. Tusen takk, ja – det bruspulveret var skikkelig godt altså…Nei, brus gidder jeg ikke kjøpe til meg selv…Men er flere enn meg her hjemme og da blir det kjøpt litt….i disse Korona-tiider….Fin søndag til deg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg