da hopper jeg bukk over dag 4 – frodtih sin utfordring

 

God morgen til dag 4 i denne utfordringen. Det er ikke lett, og et hav av bilder av bukk har ikke jeg akkurat. Så jeg tenkte å hoppe bukk over hele greia i dag. Det er jo lørdag og for meg arbeidsdag. Så har ikke tid til å fly i skauen å lete etter en bukk. I går letet jeg etter en sånn bukk man har båten over om vinteren. Men fant det ikke…enda så ofte jeg ser det, men når jeg trengte bilde så var det borte vekk! Så tittet rundt meg her hjemme og plutselig så tenkte jeg..Jeg har jo en bukk på veggen! Kanskje en villhjortbukk <3 

 

 

Jens Book-Jenssen (skrives ikke bukk da, men uttales bukk. Så får jeg bruke dette også. En gammal bukk var det i hvertfall! 

 

 

 

Her var jammen bukken! Og ikke lurt å sette bukken til havresekken altså…..

 

Dag 1 vær – finner du: HER 

Dag 2 rot – finner du: HER 

Dag 3 rev – finner du: HER 

 

Takker og bukker…..:-)

 

 

Fin lørdag der ute….

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg