Dag 2 – på Idyllfestivalen

 

God søndag, det blir også festivalblogg i dag! Dag 1 Dag 1 – på Idyllfestivalen 

 

Det var en lykkelig dag med Staysmann, Postgirobygget, Kjartan og selvfølgelig Karpe. For en avslutning med Karpe 🥰 Det er den flotteste opplevelsen jeg har fått i hele mitt liv……..Forrykende sceneshow, dansere, musikk. Dette var mer enn en konsert, mer enn musikk..Det var på arabisk, gujaarati, fransk, norsk og engelsk med indisk aksent. Det var fiolin og fløyter.

 

Chirag har familie i Fredrikstad og før konserten hadde han spist middag hos tante. Tante var på sin første konsert med Karpe og på sin første konsert ever..Tanta til Chirag var på konserten på Isegran – så stort. Tårene rant da han fortalte det….❤️

 

 

 

Da var det over – flotteste gaven jeg fikk til bursdagen min..

 

AV GUTTA ❤️

 

 

12 kommentarer
      1. Disse to dagen har vært helt magiske..Så utrolig masse opplevelser på to dager.
        Greier nesten ikke ta det innover meg..En ting og si – Karpe er det største jeg har opplevd på en konsert.
        Flotteste gaven <3

    1. For en herlig bursdaggave 🥰Jeg har hørt Karpe er helt RÅ! Jeg har vært på Postgirobygget en gang, aldri igjen 😂Bare drita fulle 18-åringer da jeg var der. Spydde, tissa rett der de sto osv. Postgirobygget sikkert greie nok, men publikum for j…ig..

      1. Utrolig fin gave, moro å være på festival..Alt var topp.
        Karpe er rått altså, man ønsket aldri konserten tok slutt. Det var så stort.
        Mange som ikke takler alkohol og da blir det dessverre slik..Postgirobygget ønsker bare å tjene
        penger. De har ikke den energien man forventer. De er bare en pengemaskin..

      1. Utrolig fine gave, jeg ble kjempeglad og dette lever jeg lenge på.
        Konserten er det beste jeg har opplevd når det gjelder musikk, sceneshow og dansere.
        Kommer disse gutta i nærheten et sted du er, så løp og kjøp..Jeg følte en helt spesiell følelse med
        musikken og dansen og alt. Det var stort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg