Dag 1 – på Idyllfestivalen

 

God lørdag – lesere 🙂

 

Jeg lovet dere stemning fra festivalen. Det har jeg prøvd å fange opp her i noen bilder…Ettermiddagen og kvelden ble helt magisk..

 

Jeg var blant annet på Chris Holsten, Undergrunn, Dagny, Kamelen og Broiler + noen til som jeg ikke deltok på hele konserten, men spiste eller var litt i bakgrunnen. Folk kosa seg innmari..Broiler var helt magisk og for et show, de pleier å avslutte med fyrverkeri..Men ikke mulig i år dessverre. Men masse andre effekter, som var lovlig..Jeg stod nesten foran, for en stemning! Du kan også titte innom her Idyllfestivalen og Det dreier seg om timer – Idyllfestivalen

 

Det var jo bare begynnelsen, i dag kommer de aller største artistene. Jeg skal på Staysmann, Postgirobygget, Erik og Kriss, Kjartan Lauritzen og Karpe avslutter festivalen med et forrykende show…

 

Oppdatering kommer i morgen – følg med på festivalbloggen.

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg