Det dreier seg om timer – Idyllfestivalen

Det jobbes på spreng! Nå er det ikke mange timene til festivalen begynner. Alt skal drilles..Logistikken må fungere. Lastebiler på lastebiler kjører med drikke og mat og utstyr – det er ikke rent lite som skal til for alle disse menneskene skal hygge seg i to dager! Og Idyll-sjefen sover godt om natta enda, leste jeg..

 

Det er i morgen det åpnes Idyllfestivalen – så det dreier seg om 0 dager og 10 timer! Jeg var utenfor øya ved 1900 tiden i kveld, det så langt fra ferdig ut..Men de har hele natta på seg også..Jeg var jo ikke inne på området, det var stengt for folk som ikke jobbet med festivalen.

 

Hele tre scener er det på øya og festivalen foregår i to dager. Og alt som kan krype og gå gleder seg til i morgen vil jeg tro! 

 

Nyt kvelden – I dag har vi hatt det meste av vær, 32 grader og så sterk vind og styrtregn og lyn og torden..Og lynet slo ned og det var køer over hele Fredrikstad. Og underganger ble stengt og det var flere trafikkulykker. Alt skjedde på en time!

 

12 kommentarer
    1. Skjønner godt at du gleder deg. Ikke kjekt med styrtregn og kaos. Her skal det være festival med artister som jeg liker, men drar ikke. Lydnivået blir altfor høyt.
      Kos deg med god musikk og nydelig sommervær. Klemsiklem.

      1. Tusen takk, dagen i går var bare så gøy. God stemning og masse bra musikk og nydelig mat fra matvogner.
        Ha en fin lørdag. Klem herfra meg.

    2. Veldig spennende. Starter i dag, fredag kanskje? Her oppå Ekeberg holder de på å rigge opp til Tons of Rock-festivalen til uka. Da blir det gratiskonsert på terrassen, sjøl om jeg bor et stykke unna scenene,for oppå der er lydnivået høyt😜🤘

      1. Dag i Fredag og i dag ny runde om noen timer. Veldig gøy.
        Herlig med konsert på Ekeberg da, da kan du nyte livet på terassen.
        Ha en fin dag 🙂

    3. Ja nå er vel festivalen i gang for fult allerede tenker jeg, og jeg håper du kommer til å få en fin opplevelse der 🥰. Vi har omtrent samme temperaturen her i Oslo som dere har, og selv om jeg syntes det er litt vel varmt så klager jeg ikke nå som sommeren endelig er her. Klems 🤗

      1. Dag 1 er ferdig, om noen timer starter dag 2 på festivalen. Utrolig morsomt i går..Så god stemning.
        Varmt er det, men bedre det enn 15 grader og sur vind. Klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg