Da våren kom til øya

Hei, håper dagen har vært fin..

Jeg har gått tur i deilig sol. Litt kjølig, men varmere nede ved sjøen..

Litt bilder av vekster som viser at våren er på gang. Det er jo mars og sola varmet, men kald luft alikevel. I natt var det flere kuldegrader og jeg våknet av at jeg frøs under dyna. Sånn er mars, kald og varm. Vinter og vår.

Her stikker det opp sarte små vekster….De vil opp og frem i solen.

Herlig og fin dag ved sjøen.

Kyststien viser vei. Den trenger ikke jeg bruke her da. For jeg er kjent og går mine egne veier. Jeg gikk til Sandbukta på Kråkerøy.

Favorittkrakken min. Det satt en type der da jeg kom. Da ble jeg litt skuffa…For her liker jeg å sitte alene..

 

Titte litt utover sjøen og finne roen.

Brygger og gule fjell. Blå himmel og sjø. Sånn steder liker jeg å gå. Fred og ro på denne årstida. På sommeren er øya full av hytteeiere..Da får jeg ikke samme frihet. Skjønner at folk har hytter her. For det er på landet, samtidig som det er kort vei til Fredrikstad..

 

Da hadde jeg en fin tur. Etterpå ble det Joikakaker og poteter og grønnsaker. Resten varmer jeg til middag i morgen…Håper du likte bildene. Jeg elsker jo sånne bilder av sjø og blå himmel..

23 kommentarer

Siste innlegg