Da var jeg i gang

 

 God kveld fra bloggen!

 

Etter Det er lørdag Så tok jeg med sekk og gikk på tur! Været klarnet opp og det bli litt halvsol…Det ble litt vind etterhvert…I le for vinden er det ganske deilig! Men nå har jeg gått inn for dagen…Kjølig ute! 

 

Jeg er ingen vinterbader, men liker å bade de 5 – 6 månedene som er vår/sommer/høst! Men pleier å vente til mai..For man vil jo ikke bli forkjølet..Nå har jeg vært forkjølet så da er jeg vel herdet tenkte jeg og får herde meg videre..Så like godt å ta årets første bad i dag – så er man i gang! Det er det som har holdt meg igjen tidligere…være forsiktig, vente! Men vannet var jo kaldt – men tenker det er godt for kroppen! Og sinnet…Man våkner og får mer energi med et klart hode! 

 

Noen bader hele året, fredager og søndager – denne DAMA Hun er helt rå, når ikke opp til knærne en gang…Men ingen konkurranse mellom oss – bare gode venner 💛 

 

Nå er det mye blomster der ute……….Nyter! 🌸 

 

En riktig God Kveld! 

 

 

Hvitveis og den gule blomsten er Vårkål..

 

 

19 kommentarer
      1. Takk takk, kaldt var det…men nå var jeg i gang…Blir ikke hver uke eller sånn, men da er det unnagjort..
        Må se ann været…Ja, vi også måtte få unna badet tidlig!

    1. Du er tøff altså! 👏 Jeg må ha det ganske så varmt og helst varmt i lufta også, så blir nok ikke før i juli på meg 😀 Sliter med pusten om det er for kaldt, men sikkert en treningssak. Ha en fin lørdagskveld! 🤗

      1. Kaldt var det jo, men da er jeg klar for våren og tatt badet..Så blir det bad når det passer slik..
        Går ikke ned og bader flere ganger i uka enda altså….Må se an vær og vind…
        Ha en riktig så god kveld….🌸

      1. Tusen takk.. Ja da er man over kneika.. Så blir det flere bad etterhvert.. Tar det som det kommer..Blir ikke bad tre ganger i uka nå da men.. Sånn når det passer.. Masse nydelige blomster nå.. God klem. ❤️❤️

    2. Oi, tøft gjort! Kaldt, men godt etterpå 😉 Har hatt lyst innimellom jeg også når sjøen ligger stille og klar, men tror jeg drøyer en stund til 🙂 God søndag! Klem <3

    3. Det var tidlig men jeg vil vente noen uker med det der. Gråvær i dag men det kan skifte fort. Aner ikke hva jeg gjør i dag men. må ut uansett vær. Ha en fin dag.

      1. Litt sur vind her i dag, men deilig å være ute allikevel..
        Jeg har vært i byen og i skogen..Håper du har hatt en hyggelig dag!
        Bade var kaldt, men da er jeg i gang! Ha en riktig så fin kveld..

    4. Heia Solveig 😀 !! Da er du i gang! Jeg har nettopp tatt søndagsbadet her på sunnmøre 😀 Takk for link! Nei ingen konkurranse mellom oss – bare gode venner 🙂 klems

      1. Tusen takk, ja da er jeg i gang….Du er bare rå som gjør dette hele vinteren.
        Respekt…Klemmer herfra..hyggelig å linke, du er flink til det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg