Det er lørdag

 

God lørdag…Etter  En dag på tur! Så hadde jeg tatt toget tilbake til Fredrikstad igjen..Det tar 32 minutter med toget mellom Fredrikstad og Halden! Mange av disse togene er jo Gøteborg-toget! Jeg håper jeg får tatt en lengre tur en dag! Videre til Sverige og ikke hoppe av i Halden…Men det får bli utover vår og sommeren…Håper på masse ferie i år og turer..Korte eller lange! Få litt mer ro i sjela….Når man har ferie! 

 

Men dette synet møtte meg i Fredrikstad i går ved 19:00 tiden…Jeg er jo på dagsturer og fra tidlig formiddag til kveld…Rengjøringa i heimen tok jeg før jeg dro på tur i går…

 

Ny dag med tåke og regn…hva så?

 

Det handler igjen om å sysselsette seg selv…Så får finne på noe! 🌸 Jeg er i grunn lei regn og tåke…Men det er det kanskje flere som er! Det er jo denne tiden vi lengter etter…VÅREN! 

 

Men du – ha en riktig fin lørdag så snakkes vi her plutselig igjen! Lag dagen din fin som mulig! 

 

16 kommentarer
    1. Fine bilder og Halden er en flott by. Tok en matbit i går kveld sammen med noen jeg jobber med. Før det ble det nye sko og det var deilig. Er på kiwi og det er satt ut stoler slik at man kan ta seg en hvil. Tror jeg ikke har sett det i andre butikker. Ha en fin dag.

      1. Takk takk, Halden er flott! særlig en fin sommerby! Så koselig at du var utte med folk fra jobben.
        Hyggelig det..Avslutte uka slik. Gratulerer med nye sko, da blir det ut på tur!
        Nei, ikke sett før…Men var lurt! Nyt dagen!

    2. Fine bilder, og Halden er en fin by. Skal snart på tur til vogna og hente modemet slik at sønnen får finne ut av problemet. Grått her og det er varslet snø til uka, og tror det ikke før jeg ser det. Nyt helgen og kos deg på tur. Klemsiklem

      1. Tusen takk, Halden er en koselig by og fint med en togtur…lese bok eller løse kryssord på toget. Nyte turen…
        Sola skinner her nå, så skal ut og gå – men først må vaskemaskinen bli ferdig! Håper virkelig dere får ordnet modem og at internett er tilbake i vogna…Det er viktig vet du…Har man ikke det, så vil gubben bare hjem igjen..
        Ha en strålende dag,..Meldt kaldere til uka her også…
        Vil ha jevn varme og sol jeg. Klem ❤️ God helg Eva!

    3. Jammen er det helg igjen, og synes ukene bare flyr unna. Det blir en deilig og avslappende helg. I morgen skal vi kjøre oss tur til Åre i Sverige for litt shopping.

      Kjempefine bilder 😊 Har vært i Halden. Sønnen til min kusine bor i Halden. Husker Halden som en nydelig by 😊

      Ønsker deg en superfin lørdag ❤️🥰

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Takk takk, Halden er en flott by syns jeg. Best med litt liv på sommeren da. Halden er for meg en sommerby!
        Nyt kvelden og håper dere har fått shoppet masset….klemmer herfra…🥰

      1. Får håpe på masse sol og varme utover.. Og at sommeren blir lang og deilig.. Ikke noe bedre enn det 😍
        Flott motiv på vei hjem…
        Klemmer herfra.. 🧡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg