Da fikk vi besøk

 

God ettermiddag! I disse tider er det strenge regler! Vi skal ha 0 besøk og skal gå på 0 besøk hos andre!!!

 

Men gjesten jeg ikke ønsker – kom allikevel – nemlig Kong Vinter! 

 

 

 

Plutselig var han bare her! I løpet av noen timer mens jeg var på jobb! 

 

 

Håper han stikker sin vei – vi skal ha 0 besøk og det gjelder alle! Men du verden hvor fort det skifter! I går var det sol og vakkert vær: Se her – vinter i Gamlebyen men uten snø, men med is….Jeg har vokst opp med is og elsker å se islagte vann! Snø har jeg aldri vært glad i. Enda jeg har stått en del på slalåm altså! Bortover ski har jeg aldri likt….Men vi får ta det vi får. Men huttetu så glatte veier. I dag har busser og ambulanser ligget i grøfta så det synger…Strøbilen og saltbilen var litt trege! For sent å kjøre ut disse kl. 0900 en mandags morgen! Men du ha en fin mandag der du er…

 

I dag var det skikkelig mandag…

14 kommentarer
    1. Snør jevnt her i dag også.. Jeg liker at det er litt snø men bare litt ! Var glad i å gå på ski da jeg var ung så da ville jeg gjerne ha mye snø.. Tror det er meldt mye sol senere i uka… alltid glad for dager med sol ! Flotte vinterbilder og snømannen ser blid og trivelig ut 🙂 Fin dag videre til deg også <3

      1. Sol er deilig, det gir energi. Dere er sikkert vant med mer snø enn her i Fredrikstad. Så fikk aldri noe teken på det. Snømannen så blid og hyggelig ut – tusen takk og fin dag til deg.

    2. Det snør godt her i Vestby også.
      Jeg har brukt noen timer på å rydde av juletreet og få pakket bort pynten.
      Resten av julepynten tar jeg i morgen.
      Ingenting som haster i disse tider.
      Glad jeg ikke måtte ut og kjøre på morningen idag.
      Det er fordelen med å være pensjonist.

      1. Håper det blir ordnet og veier og slikt i kveld. Liker ikke kjøre på glatte veien. Deilig å kunne ta det litt pent på morgen ja. Her er det juletre enda. Står vel et par dager til tenker jeg. Haster ikke….Ønsker deg en fin kveld.

    3. Her har også Kong Vinter kommet på besøk. Det blir jo mye renere og lysere når snøen legger seg på bakken.

      På værmeldingen i avisen så jeg at de melder snøkaos her i Trondheim. Så det er bare å stålsette seg.

      Vi har ca. minus 6 grader, og det er passe kaldt 🙂

      Kjempefine bilder du har tatt 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Blir lysere og renere og barna aker! Er jo gøy det da. Men jeg takler snø dårlig. Liker det bare ikke. Men lyst blir det! Fin kveld og klem…

    4. koslig snømann da,snøen hos oss er så tørr att det nytter nok ikke å lage snømann :=) jeg tok imøt besøk i dag ,hvet vi ikke skal gjøre det ,men her på bygda er vi få og ingen smitte og vi holdt god avstand :=)

    5. Det har snødd og snødd her også! Glatt og trege brøytere….. ikke strødd noe foreløpig! Heldigvis har jeg en snill tantegutt som måka for meg slik at jeg slapp det etter 12 timer på jobb 😍😍kjekt med en sprek 17-åring i nærheten! Og jeg liker heller ikke snø altså…..😀😀😀klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg