Da er plattingen åpnet for i år

God ettermiddag, denne fredagen…

Jeg er kommet hjem fra jobb og vasker litt. Plattingen har vært åpnet noen dager da. Hehe..Har ikke gjort noe annet enn å sette noen stoler på plass og vaske et par bord. Og plante litt påskeliljer. Plattingen spikret jeg selv for noen år siden. Så i år så skal den beises igjen. Oljer ikke den. Olje bør man gjøre vært år og beise hvert 3. år har jeg lest. Plattingen er bak huset og stille og rolig. Lekeplass som en nabo fra siden av. Men det er ingen lekeplass lenger for ungene oppe på feltet her er voksne. Feltet er 30 år gammelt.

Jeg tittet ut og et par duer letet etter litt fuglematrester. Synes de er fine jeg. Zoomet gjennom vindu med mobil så bilde blir som det blir. Men er duer og det kan man se…

I helgen skal jeg jeg ta litt vårrengjøring håper jeg. Kaste og rydde litt. Snart påske og gutta er vel på plass etterhvert. Blir koselig. Men først skal det jobbes 1 1/2 uke til…

God ettermiddag fra Solliv

#platting #fredag


8 kommentarer
    1. Lucky you 😀 Kos deg og nyt plattingen 🙂 Enda en stund til her, men like greit. Får ta det etterhvert 🙂 Ser flott ut der hos deg :DHappy Friday 😀

    2. Er godt å sitte ute litt ja. Jeg vet ikke helt om jeg skal beise i år eller neste år. Har ikke bestemt meg. Bør vel i år, men vurderer å bytte plankene kanskje til neste år, så da får jeg tenke litt til på det 🙂
      Nyt våren og helgen ♥

      1. Tusen takk. På denne må jeg beise… Og noen andre plattingen olje. Har jo flere rundt hele huset. Og foran garasjen. Deilig å nyte solen nå 😀🌷Fin kveld til deg..

      1. Takk… Har to slike gule. Kjøpt på Europris. Veldig glad i dem.. Blir glad. Jeg å må vaske og spyle skikkelig og skrubbe. Etterpå der olje i den gråfargen jeg har. 😀 Liker å snekre litt jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg