Cicignon

 

God lørdag! 

 

Fredrikstad har flere bydeler og det absolutte dyreste stedet i Fredrikstad er Cicignon! Bak her ser du en av bydelens villaer og de fleste er i samme stil! Beliggenheten er jo max, et kvarter fra sentrum..kort vei til jernbane og kort vei til Gamlebyen! Og utsikten er mot elva…mot Gamlebyen..Alle eiendommene har store hager som er skjult bak store gjerder eller hekk! Alt er stort og flott i denne bydelen! Så hadde jeg hatt penger og sett noe ledig så hadde jeg flyttet glatt inn!

 

 

Litt her også: WIKIPEDIA Nå ligger ikke sykehuset her da, det er flyttet til Sarpsborg og istedet kommer det leiligheter! det gamle sykehuset Så denne bydelen er i utvikling og kommer nok mange koselige gater og små cafeer etterhvert vil jeg tro! Det ligger en koselig cafe her også nå Cicignon Cafe Fredrikstad har mye å by på – det er helt sikkert! 

 

 

Sagasund går til Sverige torsdager og lørdager! Koselig med en svensketur og hvorfor ikke velge sjøveien! Trivelig tur og man rekker å shoppe i Sverige et par timer! SAGASUND Det var dagens lille reklame for Fredrikstad! ❤️ Fredrikstad er en flott by!!!

 

Ha en fin lørdag da!

10 kommentarer
    1. Ja, der ser det fint ut! Tror ikke jeg har snoka rundt der foreløpig…:! Men – jeg skal da vel dukke opp i Fredrikstad igjen om ei stund, så…! Klem <3

      1. Du har nok ikke vært der vil jeg tro. Er en flott bydel og mer trafikk blir det når folk
        flytter inn i den nye blokka etter sykehuset. Da blir det nok mer cafeer og sånt der også.
        Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg