Bystrikk

I dag åpnet Mammutsalget – du finner katalogen her: Mammutsalget 2023 også..

 

Jeg elsker disse strikkebøkene til #Bystrikk og fikk tak i de to jeg ønsket meg! Førpris er 349.- og 369.- 

 

Jeg betalte som dere ser 99.- pr bok! Det var masse andre strikkebøker også, men det var disse to jeg hadde sett meg ut. Flotte og enkle oppskrifter og hvor de bruker garn som ikke koster skjorta…Det er sånt jeg liker!

 

Skal du handle på dette salget? Løp ut, det koster ikke mer enn et ukeblad og ukebladet går i søpla etter noen uker! De sparer jeg aldri på…🥰 Ukeblad og aviser er forbruk tenker jeg, bøker en noe man har og jeg liker å ha masse bøker i hyllene mine…Og blir det fullt så kan man selge de på FB-grupper eller gi bort til venner og familie.. BØKER ER GULL! 🧡

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg