Byen – den beste

 

 

Dro en tur til byen i dag jeg for å se om fant noe! Gjorde ikke det..Gikk i noen klesbutikker og sånt, men ingenting som ropte kom og kjøp meg Solliv…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Været var fint – ikke så varmt og litt vind. Egentlig en fin bydag! Var ikke strandvær akkurat! Men deilig å gå sånn og rusle…titte litt og spise på noe og ta en kaffe! Mye ballonger og ting som skjedde i dag. Det var noe som heter BYLØRDAG..Det er ikke hver lørdag, med 3-4 ganger i året! Da skjer det litt ekstra og litt underholdning både her og der. Masse og titte på..Så kosa meg jeg…kjøpte noe her: Lykken er: en lykkekopp (30) og en voksduk til å ha på bordet ute. Nærmer seg ferie og greit å ha det litt hyggelige rundt seg! 

 

Fin lørdagskveld til deg…

10 kommentarer
    1. en nydelig bydag og så deilig med solskinn,jeg har jo tråkket dei klesbutikkane som er i Ørsta og Volda men ikke noe har appelert til meg sånn umiddelbart,så da kjøper jeg ikke bare for å kjøpe ,tar en ny runde på ferie ilag med min søster

      1. En deilig Bylørdag var det. Nei, ikke lett å fine noe som roper på meg.
        Nok å kjøpe der ute, men har som regel at jeg må falle pladask!
        Eller at det er fin pris, eller noe annet som stemmer med dette plagget. En unik farge eller
        mønster eller noe…

      1. Tusen takk, sånn er det altså. Jeg gidder ikke kjøpe for å kjøpe. Må
        være noe ved det plagget! Fint her i byen…glad i den <3 klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg