Lykken er: en lykkekopp (30)

 

Jeg jobber jo med dette prosjektet mitt! Lykken er: Tidligere kan du se her: Lykken er: når badesesongen igjen har begynt (29) Var litt rundt omkring i dag. Dro ikke på stranda eller på tur, for det blåste – men har gått og gått! En liten tur innom Europris og når denne koppen stod på en hylle så måtte den bli med meg hjem. Har nok kaffekopper er ikke det, men den passet til prosjektet mitt og kostet ikke mer enn 25.- tror jeg. Hadde den kosta 199.- hadde jeg ikke kjøpt den! Tar den kanskje med på jobben! Gret å ha litt kopper stående der! Så lykken er en kaffekopp som forteller meg at kaffe er flytende lykke….for det er det jo…

 

 

Akkurat sånn sitter jeg hver morgen  – på trappa! Nyter…..

 

 

Vasket og klar til bruk i morgen ❤️

 

 

Lykken er:

10 kommentarer
    1. Aldri vært noe glad i kaffe jeg, med unntak av med Baileys, eller type Irish Coffee. Nå har jeg fått en sånn Tassimo kaffemaskin og jeg drikker kaffe fir mange hundre kroner i måneden, det går ikke i lengden, så håper jeg roer meg, men det er jo så mange kode kaffevarianter.. 😂

      1. Du har kommet i siget med kaffedrikkinga skjønner jeg. Jeg drikken en kopp før jeg går på jobb. 2 kopper på
        jobben og da er jeg forsynt. Høres kjekt ut med den kaffemaskinen din da. Unne seg litt,
        noen tipper for 400.- i måneden…Hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg