Bursdag i byen….

Hei igjen for 3. gang i dag.

I dag har jeg vært håndtlanger, rørlegger, gartner, innkjøper, vaskedama, kaffedrikker, solfanger…..Men ikke kokk. Sønn min ordna kylling og deilig salat nå i kveld.

Gått unna i dag. Rørlegger kom ved 1200 tiden. Skrudde av vannet og demonterte det gamle dusjkabinettet. Tung arbeid. Så jeg var håndtlanger og sånn. Rensa sluket gjorde han også. Det nye kabinettet har kommet. Det kom dagen etter bestillingen. Stått her i stua siden onsdag. Den andre stua mi da. Har 2 stuer i dette huset. Så han pakka ut og tok noen mål og slikt. Det gamle pælma han ut. Tar det med når han monterer det nye på mandag! Blir deilig…Så jeg tok bare det værste av rengjøringen på badet. Tar skikkelig tak i morgen. I kveld rensa jeg sluket på vaskerommet. Kan det nå vet dere….

Mamma trengte et skrin til medisiner som var låsbart. Så jeg dura til byen for å få tak i det…I mens var det en restaurant som feira bursdag i dag…fine farger…litt mangfold dette. Det er jo turbandagen i dag også….Jeg fikk tatt bilde. Elsker farger…Nå er det stolen her asså…stiv i beina..gått tur også så kjenner dette i dag…

#bursdag #turbandagen

8 kommentarer
    1. Du verden,, egentlig rart at det du bare gåen i beina sånn som du har holdt på 😀 Ei skikkelig økt på en fridag 😀 Nå må du ta det litt med ro på Palmesøndagen 😀 Ha en flott dag i alle fall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg