bruke-minst-mulig-penger-helg

 

Denne helga er jeg “bare” hjemme. 

 

Egentlig veldig deilig og været er jo bare nydelig. Så skal pusle videre i hagen og bade etterpå, det er meldt 25 grader denne helgen. Da trenger jeg ikke dra på tur heller..For da koser jeg meg her på Kråkerøy! 

 

I går var jeg bare en liten tur på butikken for å kjøpe Mango og sånn Det var det jeg dro ut for, og rett hjem. Deilig i grunn..Nok å gjøre inne og masse å gjøre ute i hagen. Fikk klippet hekken mot naboen. En hage må stelles hele tida. Og det er jo bare en hyggelig syssel. Jeg har testet litt…Det er morsomt å være på tur og oppleve ting. Men slike dager hjemme hvor man ordner og diller og daller i huset og hjem, da finner man i grunn roen og mestringsfølelse og med mestringsfølelsen kommer LYKKEN.. Det er små gleder og indre ro som må til noen ganger. Og når kvelden kommer og turene er gått og man er sliten, da koste jeg meg med godt lesestoff. Moro…Ro og fred og ro i sjela..

 

Nå er det kaffe og stille stund videre, før jeg begynner med dagens gjøremål…🥰

 

Nyt lørdagen 🐝

8 kommentarer
    1. Kos deg med hagearbeid, balsam for sjela sier mange. Skal ut til vogna, får en fiskeglad barnebarn og som skal være noen dager. Skal i gang å pakke, må nyte litt frokost først. Været er fint. Nå ligger havtåka der ute, så det letter nok i løpet av dagen. Nyt lørdagen. Klem

      1. Jeg koser meg veldig i hagen, liker det så godt.
        Høres ut som gode planer hos deg så nyt i vei – god klem herfra 🥰
        Nyt godværet!

    2. Jeg koser meg i byen min. Ikke SÅ mye å gjøre i leiligheten, annet enn å gjøre rent. Så det gjør jeg. Men må UT litt, og da må jeg bevege meg vekk fra huset. Men trenger ikke langt. I går gikk og løp jeg jo tur. Og var på kafe. Ikke mye penger brukt da heller. Kjøpte litt grønnsaker til middagen min, ellers nada egentlig 😀

      1. Jeg er alltid utenfor hus og vegger. Jeg går jo flere trur hver eneste dag, men når været er slik –
        da deilig å slippe byen og maset der – bare nyte sol og bad og hage. Og turer til sjøen.
        Kos deg med dagen… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg