bra bedre best

 

Bildet over her er fra i dag…Det er bra! 

 

 

Litt bilder fra dagen min, hva mener jeg med bra, bedre best! Måltidet var bra det, men ikke min favorittmat – men tester forskjellige steder og da må man smake seg gjennom byen! Så i dag var jeg på Wok & Bowl Market! 

 

 

Men dette er bedre! Se nedenfor her:

 

 

 

 

Men dere som kjenner meg så er det ingenting her i livet som slår naturen her på Kråkerøy! Det vil si BEST 🥰 For meg!

 

 

B E S T 💙💚 Solliv elsker turer her på Kråkerøy 

9 kommentarer
        1. Haha.. første gang snuppen min spiste sushi så sa han det smakte hoppetau, andre gangen sa han det smakte hoggorm. Jeg vet ikke hva foreldrene ga han i oppveksten, men uansett, han er like glad i sushi som jeg er. Du burde ikke spise sushi du, jeg tror du blir hekta da, og når en blir hekta på noe så svir det i lommeboka 😜

      1. De siste bildene er livet de første er for å overleve…
        Jeg får aldri nok av bilder ved sjøen – det gir meg så stor lykke! <3 klem…
        Så de siste er BEST!!! Uten tvil..
        Jaja, jeg har jo bestemt meg i høst og vinter for å spise meg gjennom byen her..hehe…
        På søndager…Nå er jeg plutselig veldig Busy på søndager!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg