Kråkerøy

 

Det er høst her på denne øya og denne “veggen” er det første man møter når man kommer hit til Kråkerøy. Så flott i høstfarger! Like ved brua og når man møter en rød “vegg” da er man på Kråkerøy! 

 

I dag skinner sola fra klar himmel så jeg skal straks ut og gå! Godt å få opp dampen, være ute og se lyset! Kjøligere ja, det 5 – 6 grader ute da jeg kikket på termometeret og inne var det 15 – 16 grader..Så da velger jeg å ha vinduer og dører åpne for å slippe inn masse luft! Ingen fyring her enda, så fyrer ikke for kråka….Tar nok en stund enda før jeg setter på noe varme! Jeg er jo ikke mye hjemme, enten er jeg på jobb, eller hos mamma eller så er jeg rundt på tur her og der..sjelden jeg sitter i ro her hjemme, noen timer på kvelden og et par timer på morgenen da jeg har fri. Men det går med til å ordne mat, rydde og litt data…

 

I dag søndag, får se hva det blir av mat senere i ettermiddag/kveld…🏠 lyst på noe godt jeg!

 

Ut på tur – hvert skritt teller…

 

Dagens omelett…rester av poteter, gulrot, vårløk…

 

 

 

10 kommentarer
      1. Ja, det var en bra start på dagen. Da orker man å gå lenge og i dag trengte jeg ikke dra på sekk!
        God søndagskveld og tusen takk…klem og gratulerer med dagen…Hipp hipp! 🇳🇴

    1. Ja høsten blir mer og mer synlig for hver dag som går, men her hos meg er det mer grønt enn høstfarger. En deilig omelett å starte dagen på er ikke feil. Ha en superfin søndag, klem 🤗

      1. Godt med litt næring slik at man ikke går rundt og er sulten hele tiden.
        Egg er bra til frokost..🥰
        Begynner å komme litt mer farger for hver dag nå, så det er høst helt klart!
        Fin fin kveld til deg, klem..

    2. Hvert skritt teller – håper du har kosa deg idag! Vakkert med den røde planta! Jeg fyrer idag – for første gang i høst….. det er deilig, det! Klem <3

    3. det var en nydelig vegg ,en sånn ville jeg hatt om jeg hadde hatt et sted til den .
      Vi fyrer med ved nooen dager,fyrte godt i går kveld og da er det fortsatt 21,5 grader i stua .Dere får vel strømstøtte ,15-16 grader er no ikke behagelig når en sitter i ro

      1. Vakker denne røde veggen..Er jo så vakker når høsten kommer. Men vil ikke ha den på husveggen her hjemme.
        Måtte hatt en fjellvegg eller noe.
        Godt å fyre, men venter litt til jeg. 16 grader inne her i dag, det er huskaldt ja.
        Strømstøtte får man jo, men liker å holde faste utgifter nede så lenge som mulig.
        Oktober da setter jeg på litt varme her! Har lissom som mål: mai, juni, juli, august, september – ingen
        bruk av strøm til varme! 🙂

    4. Vakreste veggen det der. Jeg tok mange bilder av den da venninna mi bodde på Kråkerøy.
      Du frister med mat. Nå ble jeg sulten. Ha en vakker dag. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg