Blomster på min vei…

Hei hei, håper du er grei og titter inn på min vei…

Jeg har gått her på Blomsterøya. Kråkerøy blir også kalt Blomsterøya på grunn av alle blomstene som vokser her. Det gror og gror. Noen av disse blomstene på min vei, knipset jeg til deg.

Over her ser du Bekkeblom. Store klaser med blomster. Måtte zoome litt for det var et gjerde som jeg ikke vil klatre over.

Nattoglysedag over her…

Og nedenfor er det Blåveis og Hvitveis og Gjøkesyre og Strandnellik blant annet…

Noen blomster plukket jeg. Dette skal jeg vise dere i et senere innlegg. Noen av de vakreste jeg vet og det på grunn av duften….

8 kommentarer
      1. Det har kommet så utrolig mange blomster nå etter den varme påsken. Nye som titter frem hver dag.. Natt og lysedag er meget vakker ❤️💚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg