Blomst pluss bil blir fint

God lørdag, der du er. Mange er på ferie og kanskje på hytta. Jeg har vært en uke på Kreta. Liker stedet og øya. Menneskene og maten og varmen der nede. Trives der. Hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt meg et feriehus på Kreta. Det er helt klart 🙂 Være der leeenge når man blir pensjonist. Men enn så lenge er det greit å bo der en uke på hotell sånn en gang i blant.

 

Jeg føler meg glad på Kreta. Så da passer det med denne kule bilen jeg møtte i dag.

 

Har du sett noe så kult 🙂

 

Jeg handlet for mamma i stad og plutselig kom denne bilen kjørende og parkerte. Fra Nederland. Virka som det var en campingbil på en måte. Lekende og jeg fikk sånn frihetsfølelse da jeg så den 🙂

Fikk du med deg morgeninnlegget mitt? Se HER

Skal prøve å lese litt blogger igjen nå. Rakk ikke det i ferien 🙂 bare badet jeg vet dere…

 

KOS DEG VIDERE DENNE LØRDAGEN – HAR DU BEGYNT FERIE?

 

@solliv

 

14 kommentarer
    1. skikkelig fin campingbil,fordet er helt klart det den er :=) skulle gjerne hatt en uke på Kreta jeg også,kaldt her i dag og nysnø i fjella,brrrrr,men det blir ikke utlandet i år ,sånn er det

      1. Takk, virkelig fint på Kreta. Så det gikk fly fra Molde til Kreta 🙂 så kanskje en gang vet du…Nysnø i fjella er ikke kjekt. Satt på varmen her hjemme jeg. For var kaldt.

    2. Wow, for en tøff bil 🙂 Jeg skulle gjerne loffet rundt i en sånn 😉
      Og herlig på Kreta, skjønner godt du liker deg der ♥ Jeg har vært der en gang, og har veldig, veldig lyst å dra tilbake 🙂
      Jeg har vært en uke borte jeg også, men det var ikke varmere der jeg var enn det vi har her hjemme nå 🙂 Men mange fine opplevelser ble det 🙂
      Ha en fin helg fortsatt ♥

      1. Tusen takk, deilig å reise litt. Se seg om. Fint på Kreta. Liker denne øya. Rolig der, ikke for mye turister. Den bilen kunne man kjørt rundt med ja. Håper du kommer deg en tur på Kreta igjen..:)

    3. Så fint at du har kost deg og hatt en fin ferie 🥰 Den bilen kunne jeg godt ha tenkt meg, fint å slenge en sovepose der bak og overnatte i bilen 😉

      1. Det var et ungt par som hoppa ut av den bilen, skikkelig glad av sånt jeg. Kan leve på dette synet i mange dager :)God morgen der du er..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg