Bloggtreff i Fredrikstad

Hei igjen,

Som dere sikkert vet noen av dere. Så hadde vi litt eldre bloggere et treff i Oslo i fjor. Det var superkoselig.

Jeg prøver å dra i gang et nytt bloggtreff i Fredrikstad. Men ikke lett, vi er spredd på flere plattformer. Det jeg har gjort da er å lage en side som heter Solliv. Og så laget en gruppe der igjen.  Så hvis det er noen her inne som har lyst til høre mer om dette så lik siden Solliv. Så finner jeg deg og melder deg inn i gruppa. Etterhvert lager jeg et arrangement i gruppa jeg leder på Facebook.

Jeg kommer til å blogge noen ganger om dette. Slik at ingen blir glemt. Ikke alle er jo innom her hver dag.

Og alle har jo ikke Facebook. Dette er jo for å bli kjent utenfor bloggen. Selv om vi er en gjeng som kjenner hverandre så er det alltid gøy å bli kjent med flere mennesker. Om du er gammel eller ung spiller ingen rolle.

Dato har vi ikke blitt enige om. Men det står om

1. juni eller 10. august og altså i Fredrikstad.

#bloggtreff #fredrikstad

16 kommentarer
    1. Håper vi finner ut om ikke SÅ lenge, for da kan vi begynne å tenke hotell etc 🙂 Kanskje få noe billig til og med 😉 Jeg har nemlig mest lyst å være på hotell selv om jeg KAN dra hjem på natta kanskje 🙂 Gleder meg 🙂

      1. Hehe…
        Koser deg på hotell du og liker romgodt… Kjenner deg.
        Trivelig det. Hvis flere overnatter. For da kan vi bruke søndagen også 😀klem klem..

    2. Var koselig med bloggtreffet vi hadde ja 🙂 Som du vet må jeg ta ting litt på sparket.. Og det å samtidig skulle dra såpass langt og møte mange kan bli i overkant..men har lyst så ser det bare ann..jeg følger jo alltid med på bloggen din jeg da 🙂 Koselig med vårblomstene som dukker opp nå..men litt mye snø her hos oss enda.. Klem <3

      1. Tusen takk. Trivelig. Du må ta det på sparket. På grunn av din sykdom. Men prøver å informere deg så godt jeg kan… Ja. Her er det full vår 😀Deilig… Klemmer og ha en fin kveld.

    3. Det høres veldig hyggelig ut, og jeg har veldig lyst. 🙂 Om jeg plutselig skulle være i nærheten, er det mulig med sen påmelding da? Overnatting ordner jeg jo i tilfelle selv.
      Tviler på om jeg får det til, men man skal aldri si aldri ettersom jeg har familie i nærheten 😉

    4. Hei!
      Så artig!
      Jeg tror jeg må ta det litt på sparket. Jeg har ikke ferie før rundt jonsok – og skal til Oslo første helga i mai. Så for meg tror jeg IKKE det passer 1. juni. Og 10 august er jeg også usikker på – da jeg skal til Italia i slutten av august. Så jeg får hive meg på om det passer seg slik.
      Artig at du tar initiativ til et treff 😀 Og håper mange kan komme dit 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg