Blogg og strikk

 

Det har i grunn litt felles…Man må dra i det jevnt og trutt! 

 

Et strikketøy blir aldri ferdig – hvis man ikke holder i det jevnt og trutt! Jeg driver og strikker på en genser fra boka #bystrikk, og har bestemt meg. Den skal jeg ha ferdig, det går ikke fort…men jeg strikker litt hver dag! Jeg teller nøster jeg…kjøpte 10 nøster…holder på med nøste nr. 6 og skal snart begynne på nøste nr. 7..Så da betyr det at jeg er over halvveis og mer enn det, så er fornøyd jeg! 

 

Samme meg blogg, man må dra i denne bloggen jevnt og trutt der også! Hvis ikke så er det jo bare kjedelig og man har ikke noe utvikling på blogginga si! 

 

Så jeg tenker at litt hver dag er bedre enn sånn hurra meg rundt jobbing! Bildet vise en en del av en drakt jeg strikket for flere år tilbake. Da var jeg i grunn litt mer ivrig på pinnene! Hvorfor ikke strikke en drakt Men man drar det med seg til slutt! 🙂 

 

God natt

16 kommentarer
    1. Ja litt slik jevnt og trutt… jeg strikker noen runder på en ny genser hver dag… så har svigerdatter kommet med ønsker – så her går det jevnt og trutt på pinner og blogg og alt annet 😀

      Lag deg en fin dag 🙂

    2. Flittige strikkere i bloggverden. Nydelig farge på den genseren! Jeg kjeder vettet av meg. Ikke får jeg vaske, lage middag, og håndarbeid får jeg se langt etter. Tenkte å prøve meg på heklingen og se om det går greit eller vente til etter kontrolltimen på sykehuset i neste uke. Blir spennende når man må trene opp armen. Nyt dagen. Klem

      1. Stakkars deg, håper snart dagene blir som før hos deg og sommeren kommer og dere kan dra ut i vogna og du kan ordne med
        hobby og sånt…
        Håper alt går bra med deg neste uke! Klem…

    3. Det beste er nok å strikke litt nå og da å ikke stresse med å få det ferdig. Ble mye av det før om årene når jeg strikket mer enn jeg gjør nå, og det gikk ut over armene og skuldrene. Nå har jeg ikke noe hastverk lenger 😉

      1. Det er best å ta det med ro og bare kose seg og dra det med seg litt og litt og plutselig så er man nesten ferdig.
        Jeg strikker for å ha noe å slappe av med om kvelden. Trenger jeg en ny genser kjøper jeg en..
        Så strikk er mer kos og litt mestringsfølelse! 🙂

      1. Tusen takk, ja genseren blir flott. Blir stor for jeg strikker i L og det hadde jeg ikke
        trengt, men hater for små klær…hehe…
        Snart bare ermene igjen nå, går jo unna med dette tynne garnet også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg