Blir det hytte?

 

Den som lever får se!

 

I dag kom det post fra Drammen, dere husker kanskje: Solliv takker Bunny Jeg ble jo hoppende glad for å vinne! 

 

Det var også et nydelig julekort med mange flotte og koselige ord, det var sjarmerende å lese. Varmer en gammel skrott! Kortet leste jeg nesten med det samme jeg kom inne døra, satt meg ned og sånn da med en kopp te! Loddet ventet jeg en stund med…ville la det ligge og modne litt ❤️ 

 

Jeg fant til slutt frem en krone og skrapet med tindrende øyne! Det var to spill, jeg begynte på det store og etter tre forsøk så hadde jeg allerede en million x 2. Var det håp? Med liv og lyst skrapet jeg meg ferdig med spill 1. Nei, ble ingen seier.

 

Så var det spill nr. to og der vant jeg faktisk 25.- Så i morgen etter jobben, drar jeg innom butikken og henter meg et nytt! Men du Bunny – ❤️-tusen takk! Det var ordentlig morsom juleglede..

 

Fortsettelse følger…

22 kommentarer

Siste innlegg