Solliv takker Bunny

 

Ho Ho Ho

 

Julenissen er fra Dammen i år – nemlig BUNNYTRASH Han har laget en omvendt julekalender og begynte på plass nr. 24 på blogglista og fortsetter oppover. Han trekker også ut noen andre bloggere, så det er skikkelig gøy! Så da er det bare å henge på og finne plasseringer 20 og oppover fra i morgen. I dag trakk han nr. 21 og også de som blir nevnt på bloggen hans vinner FLAXLODD. Jeg var ikke nr. 21 i dag, så høyt har jeg vel aldri vært på denne lista, men jeg ble trukket og får premie – nemlig flaxlodd. Gleder meg sykt mye til dette loddet daler ned i postkassa mi og som dere vet så sparer jeg til hytte. Tenk om!!! 

 

Så det lønner seg og jobbe på så dere kommer på plassering 1 – 20 eller blir trukket ut! Men dere må jo følge med og gå inn på denne bloggen og julekalenderen hans – følg med her: BUNNY  eller her: TRASH og så sier jeg bare LYKKE TIL!!! Ho Ho Ho – Nissen er fra Drammen i år – Herlighet så gøy! Alle snille barn (les: bloggere) heng på! Kanskje du er heldig i morgen og vinner hos KANINEN 

 

 

NISSEN ER FRA DRAMMEN I ÅR – HO HO HO

16 kommentarer

Siste innlegg