Blir det hytte? Del 7

 

Hei igjen! Da har jeg nok en gang hentet meg et nytt lodd Blir det hytte? – Del 6 Forrige gang så skrapet jeg og vant kr. 25. -Det var på julaften. Jeg fikk et lodd i posten av selveste BUNNYTRASH Det vant jeg på kr. 50.- To nye lodd ble hentet senere på julaften og siden det var jul så har jeg ikke vært ute og kjørt og/eller fått tak i et nytt. I dag var jeg på butikken og loddet ble byttet!   

 

Dessverre dessverre endte dette i 0 – jeg hadde et håp, et lite lysegrønt håp som jeg innerst inne trodde på! Blir det hytte før nyttår? Nei, ble ikke det! Men men, pytt pytt – jeg sparer videre på min måte! Det blir hytte en eller annen gang om jeg er 60, 70, 80 eller 90 spiller ikke noen rolle, hehe….Men du BYNNYTRASH Takk for de små øyeblikkene som jeg har hatt den lille hytta i lomma en liten stund…sugd på den som en karamell til den smeltet på tunga! Jeg har hatt glede i hele desember og i jula og også nå i romjula! ❤️ Jeg er så uendelig glad for å kjenne deg! Akkurat deg og for at du er akkurat den personen du er! Takk for mange gode ord i innlegget ditt – det gjorde godt å lese! Jeg føler meg som et ekte menneske og det er godt at andre mennesker også ser det! TAKK ❤️

 

Blogglykken er ikke som andre millionærer…

8 kommentarer
    1. Godt med slik spenning også. Dumt det ikke ble hytte nå, men det blir nok til slutt. 😀
      Ha en fin kveld! ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg