Blir det hytte? Del 2

 

Hei igjen, Hva jeg driver med – finner du her: Blir det hytte? 

 

Som dere leste så vant jeg kr. 25.- på  Flax. I dag etter jobben dro jeg innom butikken og vekslet loddet i et nytt lodd! Dette loddet lot jeg være i veska til jeg hadde spist og sett julekalenderen og blogget litt! På ny frem med dette kronestykket! Ganske ivrig i dag også, begynte på spill 1 som vanlig. Jippi – der ble det nye 25.-. så var det spill to, der var det lite og hente, men nytt lodd hentes i morgen!

 

Så dere får slite med meg og sjekke hvordan det ligger an utover kvelden hos meg! For da kommer del 3, kanskje spiller jeg en Eurojackpot i morgen også! Men det skal jeg ikke lage flere blogginnlegg om altså! Altså lodd nr. 3 skal jeg få tak i morgen! Skal sikkert av gårde da også…

 

Så hyttedrømmen lever fremdeles her hos meg, jeg gir aldri aldri opp dette ønsket! ❤️Og en million da kommer jeg ganske så langt videre med denne skogshytta mi ved et lite tjern..Der jeg kan leve og nyte pensjonisttilværelsen, med morgenbad og kveldsbad og kanskje en bålpanne på tunet! ❤️ på litt kalde høstdager! Kjede meg har jeg ikke evner til på fritida mi! Gjøre ting man elsker vil aldri bli kjedelig!

 

Fortsettelse følger…

15 kommentarer

Siste innlegg