Bli ved din lest

 

God morgen fine lesere…Håper du er klar for en ny dag!

 

“Bli ved din lest, enten du er skomaker eller spiller i band. Vær tålmodig, vær arbeidsom. Vær trofast mot deg selv og ditt publikum.” (sitat CC Cowboys).

 

Og det er jo slik her på blogg også, vær den du er på bloggen og ikke alt annet..tenker jeg. Lesere kommer, og være vennlig med sine lesere. Holde ut, jobbe på og kjøre den stilen man har valgt. Jeg er glad i foto og turer..Spise ute Det gode liv 💚 leva livet! Det er meg og min blogg.  Og jeg liker å bli sett der ute….Vise at livet er verdt å leve! 

 

 

 

 

Godt at det finnes gode tepper tenker jeg. Det har litt kjølig drag i lufta om dagen og vinteren kom plutselig tilbake. Sol på dagen, ganske kaldt på natta..

 

Speil i en pytt.

 

Tenkte jeg skulle ut og samle gratis strøm i dag jeg. Dra innom biblioteket og være der noen timer. Kanskje en kaffe et sted..Besøke mamma på sykehjemmet og vipps da har jeg sikkert spart noen kroner i strøm og ved her hjemme.. 🧡 tenker økonomen Solliv..Sjekk denne sida, her kan du finne mye bra GJERRIGKNARK

 

Nyt dagen, fang den og kos deg! 

8 kommentarer
    1. Kos deg og nyt lørdagen slik bare du kan 😀
      Det skal vi gjøre også. Her har vi tent på i ovnen, og i dag er det rimelig strøm her, så da benytter jeg anledningen til å vaske en runde med klær. Vasker ikke på dyre sager om vi ikke må. Sånn prøver vi å spare strøm 🙂
      Ellers så ble det hvitt teppe her igjen også, og formen er bedre, så jeg må nok ut en tur også litt senere ☺️
      God lørdag! Klem ❤️

      1. Ja, kosa meg jeg på denne lørdagen. Liker å gå litt her og der og det fikk jeg gjort.
        Må virkelig passe på bruke lite strøm altså, for dette er dyrt. Men blir god på å trene på å finne billige
        løsninger. Jeg er spent på neste regning. For jeg har brukt lite strøm lenge nå. Så får vi se.
        Vinter kom tilbake og skikkelig kald luft, men sånn er det – ha en fin kveld Heidi 🥰 klem herfra.

    2. Biblioteket er jeg også innom ganske ofte, men som regel bare for å låne. Om jeg har tid, så sitter jeg gjerne og leser i ukeblader/magasiner eller løser kryssord. Ønsker deg en fin lørdagskveld! 🤗 Jeg skal se på Alle mot 1, og kanskje strikke litt.

      1. Takk, ja satt og leste KK jeg + et håndarbeidblad. Lånte ikke noe, har nok bøker her hjemme akkurat nå. Men et trivelig sted å besøke. Kos deg med kvelden, tenker jeg ser en episode av en serie jeg.
        Nyt kvelden max! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg