Det gode liv 💚

 

God kvelden Godtfolk…

 

Hva er egentlig Det gode liv? Det er ikke et fasitsvar. Det er ikke et svar med to streiker under!!! 🥰

 

Det kommer ann på øyet som ser, hvem vi er, hva vi liker…Og hvilke muligheter vi har.

 

Men jeg er meg og Det Gode Liv for meg er å nyte livet så godt det lar seg gjøre. Spise ute, slik som bildet over her.

 

Være på turer overalt egentlig. Jeg har hele kjøleskapsdøra full av magneter av steder jeg har vært..Mange magneter har jeg ikke, for jeg begynte å samle på dette ganske sent i livet! Men reist har jeg gjort..Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært på Kreta, Mallorca, Frankrike, Italia, Korsika, Spania, Malta og så videre. Det å reise er absolutt Det Gode Liv..Men så kom korona og det ble litt slutt på akkurat dette. Etterpå så har jeg levd Det Gode Liv med små turer hit dit her i Østfold, Vestfold og litt i innlandet og sørlandet. Poenget mitt er det gode liv er å komme litt ut av huset, se andre steder! Oppleve nye gater, andre byer og se folk. Og oppleve nye badeplasser.

 

Det å spise på restaurant gjør at man lærer å smake på retter man kanskje ikke lager hjemme på sitt eget kjøkken! 💜 Nye smaker, ny kultur, nyte en god vin..Alt dette er for meg  – Det Gode Liv! 

 

Det Gode Liv er også for meg å lese en god bok. Og det å være på jobb, vite at man er nyttig på arbeidsplassen. Bli sett og akseptert. Man gjør noe nyttig, betaler skatt og gjør en innsats for samfunnet. 

 

Det Gode Liv er sist men ikke minst familie, barna – ha et sted å bo..Hvor man trives og hvor det er godt å komme hjem! Et hjem er der man kan ta på seg joggebuksa og kan subbe rundt! Da er man hjemme 🥰 Hjemme trenger man ikke stramme klær, skjorter, strømpebukser – men rett og slett en God Kosedress… P.S. Firmaer der ute, send meg gjerne kosedresser…hehe…

 

HJEM KJÆRE HJEM

 

 

16 kommentarer
    1. Det gode liv er jo rett og slett det vi nyter å gjøre, vennen! Dette er ditt gode liv – helt perfekt for deg! Mitt gode liv er ganske likt ditt…. men jeg bruker bobilen, kjører rundt, ser nye steder, spiser på kafe – eller går i skauen, brenner bål og nyter roen! God klem til deg på freddan <3

      1. Du og den bobilen ja og det er så digg rett og slett, og jeg er ivrig med med på alle turer jeg..
        Litt på sidelinja, men jeg koser meg.
        Klemmer og natti natt… <3

    2. Herlig at du koser deg. Jeg skrev et innlegg i går etter den tåpelige kommentaren du hadde fått: “Hvorfor er det sånn” Nyte livet du 🥰

      1. Tusen takk så hyggelig å høre, jeg tenker at det er viktig å finne glede i hver eneste dag og
        da er det greit å gå ute den døra og se hva dagen bringer..Klem ❤️

    3. Veldig viktig å lage seg gode dager! 👏 Jeg har blitt inspirert til å gå mer etter å ha lest om gåturene dine, – før gikk jeg bare mest om sommeren. Moro å reise litt rundt i landet også, – mye fint å oppleve rundt omkring!

      1. Tusen takk, viktig å være ute tenker jeg. Gå, se seg om og få litt energi..
        Deilig.
        Moro å være på tur hit og dit, men nå kan vi jo reise litt igjen. Så får se hva sommeren bringer.
        Landet vårt er vakkert, veldig moro å reise her i Norge. Ha en fin kveld 🥰

    4. Det gode liv er så mye, og det kan være forskjellige ting for hver og en av oss.
      Nå for tida er mitt gode liv at jeg kan ta hver dag i litt slow motion, og gjøre der hodet og kroppen vil og orker ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg