blåbærmuffins

 

God formiddag….<3

 

Håper du koser deg…Jeg koser meg. Har tatt en vals med støvsuger og skurebøtte. Handlet litt – kjøleskapet er tomt hele tida….Sånn er det i disse tider. Da jeg ikke er alene i huset. Tid for å spare er skrinlagt.

 

Jeg sparer jeg altså. Men ikke store beløp. Det har jeg ikke sjans til nå. Men jeg sparer hver måned på aksjer og fond. Det trekkes med det samme lønninga kommer. Jeg har mange forskjellige og mye å holde styr på. Men er veldig gøy å spare på denne måten synes jeg.

 

Hvis du har lyst til å bake muffins så finner du det via denne linken. Den oppskriften jeg brukte Silikon er så mangt + mine er på kjøkkenet – hvis du ønsker og vil.

 

De ble veldig gode. Ut dagen i dag er det tomt…Men smaker godt med en kopp te eller kaffe. Vi får gjøre som svenskene…de går alltid hver dag ut for å fika. Altså en kake + kaffe/te. Det hører med 🙂 Slett ingen dum tradisjon. Jeg spiser sjelden smågodt eller sånn, men hjemmelaget kake unner jeg meg, hvis jeg har. Har ikke det hele tida da…Nå skinner sola, så får komme meg ut litt i hagen. Ha en flott dag videre…

 

 

Ut å fika …

 

#muffins #fika

12 kommentarer
    1. Muffinsene ser kjempegode ut 🙂 Alle sparepenga våre står i banken..sikkert ikke det mest lønsomme , jeg liker ikke ting jeg må “holde styr på” som du sier..hehe.. så da får heller avkastninga bli så som så.. :)) Blir ikke kake eller is i dag..men sikkert i morgen som det er lørdag..(spiste jo kake i Åsgårdstrand i går også ).. God helg og klem til deg <3

      1. Tusen takk, godt med litt til kaffe eller te. Men ikke hver dag…Men blir litt mer når det er mer helg om dagen..Ja, må følge med på det og det er gøy. Men jeg elsker økonomi og tall da…! Men penger i banken har jeg også..fordeler det litt. De bare står der…..<3 klem til deg….

      1. Veldig gode…Jeg liker ting som er hjemmebakt. Ikke så glad i kjøpte bakevarer..
        Godis spiser jeg nesten aldri…Spiste litt til påske. Fikk påskeegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg