Silikon er så mangt + mine er på kjøkkenet

 

Fant frem silikonformene mine…

 

 

Baking av litt muffins. Fylte med litt blåbær 🙂 

 

 

4 store blåbær i hver form..

 

 

Ble jo ikke så gale disse…

 

 

Nærbilde!

 

 

Jeg som tenkte at husmorgenet skulle hvile litt i dag…Men ikke enkelt. Så da ble det enkel bakst og blåbærmuffins. Du finner oppskriften her: grunnoppskrift muffins – hvis du skulle ha lyst til å bake disse. Ble gode 🙂 12 stykk fikk jeg ut av denne oppskriften. Så nå ble det en kopp te + muffins..Smakte bra 🙂

 

 

God kveld…

4 kommentarer
      1. Tusen takk, Ble gode. Går sikkert at å putte i fryseren. Men de kommer aldri dit. 12 stykk er borte vekk når det er folk huset i huset her. Når bare meg er her baker jeg aldri muffins…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg