bilder bilder bilder (ikke bildeinnlegg dette)

 

God mandag!

 

Dere som følger bloggere og ikke følger bloggere! Det er sikkert mange som tenker, enda et bilde fra en tur..enda enda enda…Bilder bilder bilder!

 

Men du, bilder kan mange ganger si mer enn 1000 ord! Min misjon med bilder fra helt vanlige turer i skog og mark og ved sjøen..er ikke for å vise frem livet mitt, hvis du skjønner hva jeg mener! Det er for å være med på å få folk ut den døra og ut i skogen – altså natur og bevegelse! Eller det man måtte ha i nærheten av seg! Komme seg ut av sofamodusen! Det er slik jeg tenker, det er alltid en misjon med mine innlegg! Jeg har jo drevet denne gåskolen også i flere perioder Gåskolen 18/2021 – ble søndagsskole – pauser og Gåskolen 15/2021 – to små bokstaver ogGåskolen 16/2021 – hva med synet? Det er bare noen få eksempler – det er mange mange innlegg fra denne skolen.. Altså turbilder har et poeng eller to.. – kall det gjerne REKLAME! En reklame for helse 🥰

 

Og for det andre så blir man kjent med folk når man følger bloggere, ikke med det samme..men etterhvert, hvis du tar deg tid til å lese innleggene og også det som står mellom linjene..Det er utrolig mange kjekke folk her inne – men må ta seg tid..Ikke bare skumlese og fly ut og inn til neste mann..Turblogg eller strikkeblogg eller matblogg eller bussblogg – det er mennesket bak man digger! ❤️ ikke selve matoppskriften eller strikkeoppskriften – for meg er ikke det som er greia, men hva som driver folk til å gjøre akkurat det dem gjør, skjønner du??? 

 

Sånn er det se…

18 kommentarer
    1. Helt sant!🤗
      Bilder og tekst er til inspirasjon og det er jo helt supert hvis andre får lyst til å gå på tur etter å ha vært på besøk i bloggen din.👏🏻👍🏻🤩
      Jeg liker å gå tur og jeg liker absolutt å se turbuksene dine.🥰
      Mennesket bak bloggen synes jeg også er det som er aller mest interessant ved å lese andre sine blogger.🤗👍🏻

      1. Tusen takk, personen bak bloggen er av interesse å bli kjent med.
        Da stikker man innom og hilser på og greit – hvis det er noe svar der “inne” også, hehe..
        Mange kjekke turbukser rundt omkring! 🙂
        Bilder er fint det, men man må begrense seg, det er ikke et personlig fotoarkiv!!! Tenke litt 🥰

    2. Så enig med deg. Og jeg får ihvertfall lyst til å gå tur når jeg ser både dine og andre sine bilder. Og jeg leser alltid det som skrives, om det ikke er aaaltfor langt, eller altfor tungt. Har mine faste jeg leser, men rekker selvfølgelig ikke alle hver dag, og noen ganger går jeg nok glipp av noen innlegg.
      Men jeg synes ikke det er kjedelig med bilder heller jeg da 😀

      1. Jeg også leser, men ikke alle..Laaange innlegg som jeg mister tråden i, da går jeg bare ut og
        skriver ikke så mange kommentarer da.

        Nei, man rekker ikke over. Men man leser rundt et par ganger om dagen..Noen ganger rekker man
        over flere, andre ganger bare 1 eller 2.
        Foto er flott det, men må ikke blir for mange heller. Man må velge ut litt. Se over og
        lage seg en plan som trengs av bilder. Fotoarkiv lager vi privat. 🙂

    3. Å så veldig enig, rett og slett! Det der er vel litt meg det – nye bilder fra nye turer osv osv…..! Menneskene bak er gode, flotte personligheter! <3 klem

      1. Mye å lære bake blogg-veggen! Der sitter personligheten og det er viktig
        at den kommer frem!
        Ja, målet er jo alltid å få folk ut av den sofaen! 🙂 God klem…

    4. Som de andre må jeg si meg enig med deg 🥰 Det kan noen ganger være en utfordring, når innleggene blir for lange og alt for mange bilder. Allikevel må man respektere de som har laget innlegget, og lese igjennom å legge igjen en kommentar som reflekterer det. Man kan også føle at andre bloggere er venner, selv de man ikke har møtt. Ha en fortsatt fin mandagskveld, klem 🤗

      1. God kveld, kan fort bli litt for mange bilder.
        Ikke alltid jeg orker å bla til alle, da lister jeg bare ut, uten kommentar!
        Vanskelig tekst med masse fremmedord, sliter jeg med. Så ser ann, men kommer jeg gjennom både bilder
        og tekst er jeg fornøyd, og legger igjen kommentar! Men man kan ikke kommentere alt, det rekker man ikke.
        Mitt råd er alltid, begrens antall bilder! Det blir som å pynte opp hjemme, man setter ikke frem all pynten man
        eier og har på et bord! 🙂 klem…

      1. Tusen takk 🧡💛 liker å være på tur og viktig å komme seg ut. Man må ikke dra langt for å være på tur eller på et fjell. Ta med mat og kaffe og sekk da er man plutselig på tur.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg