Bao Pork

 

God formiddag, i helgen er Street Food Norway tilbake her i Fredrikstad. Det var ikke på programmet dems til å begynne med, men de likte seg her i byen og vi likte dem! Tidligere Street Food Norway kan du se her! 

 

 

Denne gangen ble det Bao Pork. Så ut som to dårlige stekte boller, men innholdet var nydelig på smak! Godt og mettende også..

 

 

De skal være i Fredrikstad denne dagen også, så får se hva jeg gjør..sommer og sol, da spiser man ute..Middag hjemme kan man spise på vinteren tenker Solliv 💜 Koster å lage mat hjemme også! Dårlig unnskyldning, hehe…

 

 

Usikker hva jeg skal gjøre nå i formiddag, været er ustabilt og ikke sååå varmt. Men kanskje går jeg meg en tur med sekk og badetøy – det hører med på sommeren ja! Så får vi se hvor jeg tar middagen i dag. Dagen er enda ung…

 

Ønsker dere en strålende dag! 🥰

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg