Street Food Norway

 

Hvorfor lage middag i dag – når hele torvet lagde mat! Ikke noe vits..Street Food Norway har alt! 

 

 

Det var mange forskjellige vogner, med variasjon på mat! Det var mange flere enn dette jeg hatt bilder av også! Retter til middag og søte saker! Det var bare å gå rundt å nyte og tenke hva man skal lande på egentlig! For alt så godt ut og jeg kunne tenkt meg både det ene og andre! 

 

 

Taco ble det ikke på meg i dag! 

 

 

Oliven i løs vekt – elsker oliven, men stod over for dette er som regel ikke billig! Fant ikke noen priser på dette! 

 

 

 

 

Det var utrolig masse folk altså, bare jeg som prøvde å ta bilder uten alt for mye mennesker på!

 

 

Vurderte en stund om jeg skulle prøve disse! 

 

 

Poke Bowl er ganske sundt, mye grønnsaker! 

 

 

Her ble jeg stående og tenke litt! 

 

 

Dette ble min tallerken og var skikkelig godt! Fisken var passe sprø og chipsen var akkurat sånn chips jeg liker – og ble veldig mett! Så dukker Street Food opp i din by så løp og kjøp sier jeg bare!

 

Middag hjemme hos deg selv kan du lage en annen dag! Været var nydelig og det skjedde noe i byen på søndag! 🧡 Liv og røre og masse folk, og ja folk kosa seg skikkelig altså og midt inne i sirkelen (var vogner rundt) Så var det bord og stoler folk kunne sitte ned og spise + slike små runde barbord her og der! En ting å si, populært…….

 

For en dag! 

18 kommentarer
    1. Det er visst veldig populært har jeg skjønt.🤗
      Synes jeg har sett at de skal til Bodø i sommer og det blir helt sikkert mange som skal dit. Morsomt konsept.😊Kos deg resten av frigjøringsdagen!🇳🇴

      1. Tusen takk, veldig populært. Har ikke sett så mye mennesker i byen siden 17. mai før pandemien og det sier litt.
        Folk er vel sulteforet på å oppleve byliv igjen også tenker jeg!
        Fin dag og tusen takk 🙂 kos deg med kvelden!

      1. Herlig, du får like dem på Facebook – der ser du hele kalenderen..
        27. mai – 29. mai kommer de til Larvik! <3
        Så du får glede deg…klem…

      1. Ja, virkelig flott altså og all den gode maten. Alt Fristet..
        Lik dem på Face – ser de kommer til Hønefoss den 22. – 24 september i år!

    2. Sånn street food-konsept er skikkelig kult, da. Husker siste gangen jeg var i London (2020) så holdt jeg nærmest på å gå meg vill blant alle de bodene – og duuuuh så mye lekkert det var å få 🤩
      Men her nord for Polarsirkelen er det lite med sånt.. 🤔😂

      1. Veldig bra konsept altså, de kommer faktisk til Harstad også 4.8 – 7.8
        Så da får du finne deg noe godt vettu…
        Lik dem på face så ser du hvor i landet de kommer. Klemz…

    3. Ser ut til å være ett spennende konsept.
      Litt av hvert og velge i, og ditt valg tenker jeg smakte godt.
      Hyggelig med liv og røre i byen.

      1. Herlig med byliv igjen ette 2 år med pandemi..
        Folk elsker jo dette konseptet…Det var virkelig mye folk i byen altså..
        De kommer nok i nærheten av deg også! God fin dag videre til deg! 🥰

      1. Tusen takk – dette er virkelig genialt. All den nydelige maten..
        Jeg tenker, jeg finner ut hvor de skal videre og er de til en by i nærheten av meg så
        dukker jeg opp! God fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg