Badesko i bruk

 

Badeskoene i bruk i dag, du kan lese mer om dette her: Jeg har endelig kjøpt meg badesko Vi her i Østfold er meget plaget av stillehavsøstersen som er veldig skarpe og vanskelig å få øye på! Da de ligger rett opp og ned – altså med “kniven” opp og noen ganger litt gjemt i sanden! Det blåste ganske bra i dag, men jeg syklet ut og badet! 

 

 

Helt for meg selv..

 

 

Skoene er innviet og var veldig fine å bruke, litt uvant å svømme med..Men det går seg til. Og på sleipe glatte svaberg hjelper ikke disse, der det er glatt så er det glatt..Det blir som å tråkke på såpe! Men jeg plasket uti følte meg trygg med disse på i dag! 

 

 

Viktig å leva livet vet dere, unnet meg en rekebaguett til lunsj i dag..Veldig god og masse majones også, det må til…Pris 64.-..Med den store lønnsforhøyelsen (nei) vi i Fagforbundet har fått så kan vi leve gode dager! 🙂 Dessverre dekker ikke dette opp for økte priser, strøm, bensin og høyere renter! Da fikk jeg sagt det også, innimellom her! 

 

N A T T A

16 kommentarer
    1. Ja disse østersene kan være skarpe de da er det godt å ha noe på føttene, er jo så mye annet som kan skade føttene i sjøen nå glasskår og mye annet. På glatte svallberg kan det vel være vanskelig å holde seg på bena med eller uten noe på føttene. Ja man må leve livet når man kan, er jo mye som skal til for å dekke opp alt av utgifter som er blitt høyere enn himmelen.

      Reke baguett hørtes godt ut med masse majones, jeg hadde first prise reker og first prise lomper med masse majones fra samme merke er jo billigere enn mils og delikat reker det kostet meg 30 kroner. sånn må jeg gjøre det, godt er det uansett elsker reker og majones.

      Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

      Klem fra meg til deg.

      1. God morgen! Bra du har kosa deg med reker og tilbehør. Det merket der er greit det,
        viktigste er at det er reker vet du..Reker er godt!
        Østers er skikkelig skummelt og det blir mer og mer av dette svineriet..
        Så slike sko når man bader burde alle ha, blir som å bruke bilbelte i bilen tenker jeg.
        Ha en fin fin dag videre! Klem fra meg til deg.

    2. Lurt med badesko når slike ting stikker opp fra havet…. Og rekebaguett mmmm fristende godt 😀 Ny dag og nye muligheter i dag 🙂 klem

      1. Tusen takk, endelig fikk jeg kjøpt sko…Så fornøyd..
        Flott dag her i går, vært ok i dag også..Men har vært på jobb!
        Ha en fin kveld da. Klem..

    3. Jeg ønsker meg sånne svaberg som du har jeg 😊 men ikke østersen i vannet.
      Reker og majones = nam nam 😊
      Mora mi har mer igjen i fryseren, så hun lurte på om vi ikke skulle spise det igjen neste gang jeg kom dit.
      Kos deg med dagen ♥

      1. Tusen takk, disse gule svaberga bare elsker jeg altså…
        De beste! Så skjønner at du ønsker slike i ditt område!
        Kos dere masse med reker, det er så godt! Klem og fin kveld..

    4. Skikkelig sommerstemning med bading, reker og flotte bilder av svaberg. Kos deg!!
      Tror nok at sår man summerer opp har man ikke noen reallønnsvekst i år heller, til tross for bedre oppgjør enn på lenge.

      1. Tusen takk, var en nydelig dag ved sjøen i går, selv om det blåste.
        I dag var det jobb etter en uke ferie…tja…liker å ha fri jeg!
        Det blir nok ikke noen lett høst eller vinter for folk flest i år!

    5. Bra du var fornøyd med badeskoene og du venner deg sikkert til å svømme med de, – uansett best når det er så mye skarpt i sjøen! Rekebaguetten så helt nydelig ut, – må unne seg slikt iblant. <3

      1. Ja, var fien sko og de blir brukt altså. Endelig fikk jeg kjøpt disse.
        Tenkt på så mange ganger…og blitt med det…
        Baguett var nydelig…Helt i min ånd <3 Ha en fin dag da..

    6. Så bra at du har fått prøvd ut badeskoene dine.
      Jeg er ikke så fan av isbading, så bading får vente en stund til her.
      Vi har faktisk fyrt i ovnen i dag.
      Det er bare å nyte hver enenste sommerdag.
      Jeg frykter hvordan høsten og vinteren blir med alle de økte prisene.
      Det er ikke rart mange er bekymret.

      1. Veldig bra sko og vannet er fint her hos oss, synd det har blitt så kaldt hos dere igjen.
        Fyre i ovnene…jaja…kan jo være sjarm det <3 men ikke i juni.
        Det er trist for mange utover nå og stor bekymring, dette blir ikke lett!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg