Jeg har endelig kjøpt meg badesko

 

God mandag…

 

Da har jeg endelig fått kjøpt meg badesko…Det er noe som trengs i disse dager. Stillehavsøstersen har kommet for å bli, den er skarp som en kniv…strendene her i Østfold er fulle av dette..Både mennesker og dyr kutter seg opp så vil anbefale alle å få tak i badesko..for din egen skyld!

 

Disse her kjøpte jeg på Europris, men sikkert å få tak i vanlige skobutikker også eller i sportsbutikker kanskje! Da skal jeg bare ha dem fast i badebagen, slik at man ikke glemmer å ta dem med..hjemme har jeg ikke bruk for dem! 🙂

 

 

Kjekke på glatte svaberg ned til sjøen også – slik som det er her på Kråkerøy! Er man på holmetur her i nærheten så er det ikke alltid strender. Men man bader fra svaberg. 

 

Løp og kjøp  – før det er for sent! 

20 kommentarer
    1. Veldig lurt å ha, spesielt hos dere ved kysten! Her i innlandet er det ikke så mye skarpt, om man ikke er uheldig og trår på ei knust flaske eller en sluk i vannet.

      1. Kjekke sko her nede ved kysten..Folk kommer på legevakta hver dag med dype kutt!
        Ikke bra nei…
        Men de blir med i sekken utover!
        Ha en fin kveld 🙂

    2. De kommer du til å få mye glede av! Jeg kjøpte for et par år siden og siden jeg normalt bader ofte og hvorsomhelst så har jeg brukt dem mye. Blir mye stødigere og slipper å skli👍God badesesong🙂

      1. Tusen takk, prøvde de ved sjøen i dag og var suverene altså..
        Hvorfor har jeg ikke kjøpt dette tidligere tenker jeg…Hm…
        Takk for det og ha en fin kveld og sånn du også… 🙂

    3. De så veldig kjekke ut. Jeg er ikke den store baderen, men de der kunne vært kjekke å ha – sånn i tilfelle 😊
      Har lest litt igjennom de siste innleggene dine, og vil spesielt kommentere jobben du (dere) gjør for mammaen din. Skjønner utrulig godt at det er på høy tid at hun får en fast plass nå, så dere andre kan få lov å senke skuldrene og leve livene deres til fulle 🥰
      Håper du får en flottersfin kveld.

      1. Tusen takk, de var veldig kjekke altså…slippe å være redd på å tråkke på skjell
        og giftig fisk, og kjekke her på svaberga på Kråkerøy.
        ..
        Det er er rett og slett på høy tid altså, det er snart ikke greit for noen..
        Vi blir eldre også…min eldste bror er jeg mange år eldre enn meg..Så det tar på!
        Vi har et liv å leve vi også! Ellers så havner både mamma, min eldste bror og meg på et hjem samtidig..
        Sånn burde det ikke være..Klem til deg og takk for at du bryr deg <3

      1. Tusen takk, østers er skarpe..De er slike man kan spise vettu…
        Du har sikkert spist noen slike du også! Når de står rett opp og ned så kutter de opp
        altså! Farlige greier…
        Bad ble det og tusen takk 🙂

      1. Østers er store og skarpe, det er slike man kan spise vet du..
        Men ikke de man plukker selv da, men viktig å plukke og rydde vekk disse!
        Hører ikke hjemme i sjøen her. Kjekt med badesko! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg