August er snart historie

 

Han og hun (jeg husker ikke navnet her) Men denne kunsten er ved fjorden i Moss.

 

Det var der jeg badet Jeg har badet i dag 💙 

 

Ikke badet etter denne dagen, får se – kan jo bli noen fine dager i september. Var ved sjøen på mandag denne uka..Men vannet var helt brunt etter flommen, så fristet ikke..

 

Men i kveld var det helt nydelig ute, så stille så deilig..Godt å være på tur, se etter sopp og skog og bare være ute. Deilig å lufte seg etter jobben og etter middagen…Godt for kropp og sjel. TV har jeg ikke sett på, ikke alle dager det frister å se på nyhetene..Nå kan man jo se Dagsrevyen når det passer og ikke storme inn klokka 19:00..Men altså ikke i dag, gadd jeg rett og slett ikke..Man vet jo hva som kommer. 

 

🦋

 

Tenker jeg heller skal koke noe syltetøy..Det er mer givende…🥰

 

Nedenfor Pynten på Kråkerøy..Gresset er helt utrolig grønt for tiden..

 

6 kommentarer
    1. ja nå banker høsten på ,selv om vi ennå kan få nooen varme dager .Jeg hører litt på valgdebatten ,men i dag forhåndstemte jeg og mannen så da spiller det ingen rolle hva dei dikuterer for valget vårt er tatt :=)
      hva slags sylte skal du koke ,hadde du plommer i din hage ?

      1. Sommeren på hell sånn er det…Men vi liker jo forskjellige årstider her i Norge.
        Bare sommer er sikkert kjedelig..Variasjon.
        Stemt er gjort her også, så da har jeg tatt mitt valg for denne gang og det er helt greit.
        Jeg har både plommer og epler i hagen og nå kokte jeg syltetøy av plommer. Lagde litt i helgen også og
        jeg har laget eplemos. Godt å ha litt utover høsten som minner om sommer og hagen 🙂 Men masse frukt igjen tar det
        litt etter litt jeg..Nyt kvelden..

    2. Jeg skjønner ikke hvor denne sommeren har blitt av. Ukene har fløyet av gårde. Plutselig er vi i gang med korøvelser og øvinger til høstens konserter.

      Håper bare at vi får en tørr september uten for mye regn. Da blir det en fin september måned.

      Ønsker deg en superfin torsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, ja – månedene flyr av sted…Vi må bare tjore oss fast så godt vi kan.
        September er en flott måned. Bare den ikke regner bort ja, vi får håpe den blir veldig bra.
        Kos deg masse med ettermiddagen, klem herfra… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg