Anno

Hei og det ble kveld.

Jeg har hatt en fin dag. Vaska bil og gått laaang tur. Prata med en god nabo både før og etter turen og en bekjent på veien. Og en annen nabo enda lenger ut i løypa. Deilig å prate litt her jeg tusler alene…

Husker dere Anno. Programmet som gikk på NRK. Det ble tatt opp på Isegran. En liten øy utenfor Kråkerøy.

Møllehjulet husker dere sikkert..


Idyll…stod rolig i dag da..Bak her ser vi litt fra Gamlebyen i Fredrikstad.

Her er litt fakta om denne flotte øya. Legger ut litt flere bilder en annen dag.

De som var med på Anno hadde ikke klokke. Med de visste at når trafikken begynte å gå på brua var klokka rundt 0600….Det er brua mellom øst og vest her i Fredrikstad. Fredrikstadbrua. For å komme til jobb må jeg kjøre over denne. Også når jeg skal til mamma.

Ha en fin kveld da….❤️

#anno

15 kommentarer
    1. Helt korrekt. Sesong 1 var i Trondheim.
      Og siste Anno var her i Fredrikstad. Moro. Har flere selfie med deltakere jeg når Anno var ferdig. De likte seg her. Og badet i elva ved møllehjulet.

    2. Så litt på Anno, men husker ikke så mange detaljer… Flotte bilder fra et fint område i alle fall 🙂 Fint at du har kost deg med tur og litt skravling 🙂 Klem <3

    3. Ojj så flott 🙂 Så borti innlegget ditt i går, men rakk ikke innom 🙂 Husker veldig godt Anno, både derfra og fra Trondheim, som jeg tror var det siste. Snakket faktisk om det programmet her om dagen, at det var synd det ikke kom flere. Likte det ;D

      1. Tusen takk..
        Anno var så fint. Likte det programmet. Du har helt rett. Sesong 1 Bergen
        Sesong 2 Fredrikstad
        Sesong 3 Trondheim..
        Så var det slutt. Var så fint og bra program. Mye bedre enn farmen.

    4. Jeg skulle også vasket bil – innvendig……………… må snart gjøre det!!!!

      Fine bilder av et flott Møllehjul.

      God dag til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg